11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Tim14ww

Aanbieding T-Mobile verlengen

Hallo,
    Ik heb net T-Mobile gebeld om in eerste instantie m’n abonnement op te zeggen waarvoor ik op dit moment 34,50 voor betaal (iphone 3G, 300 belminuten, die 50 sms-jes bundel, en gratis internet) die ik destijds bij Belcompany heb afgesloten.

Nu bel ik dus net om hem in eerste instantie op te zeggen (aangezien hij in januari afloopt) om daarna een abonnement bij Vodafone met een iPhone 4 te nemen.

De beste man gaf mij toch wel een aantrekkelijk aanbod, namelijk:

een iPhone 4 abonnement met:
    – 300 belminuten voor 28,75 per maand
    – internet voor 2,50 per maand
    – SMS Maximaal voor 10 euro

Komt in totaal dus op 41,25 per maand.
    Dan kan ik voor 89 euro een iPhone 4 er bij nemen.

Hele goede aanbieding denk ik zelf?

Alleen had ik nog een paar vraagjes.
    Die 28,75 per maand, zitten daar dan helemaal geen sms-jes bij?
    Want als je nu een nieuw abonnement neemt (i-300) krijg je dus 300 belminuten én 300 sms-jes.

Alvast bedankt,

Tim

Bijdrager
    fatboysmart

Als ik bij T-Mobile kijk dan is het Relax abonnement ook incl sms jes. Ook het I-300 abbo is 300 minuten en 300 sms. Die sms maximaal vergroot dat tot 1000 smsjes. Dus als je aan 300 genoeg hebt, dan bespaar je 10 euro.

Ben geen expert, maar zo zit het volgens mij… maar als er iets ondoorzichtig is, dan zijn het wel belabonnementen, dus ik zou het toch even navragen bij T-Mobile.

Bijdrager
    juliantomoriati

Ik dacht namelijk dat het 300 belminuten of 300 smsjes waren. Gecombineerd in eem bundel, zeg maar.

Bijdrager
    christiaans

Kijk hier eens, ivoordeel.nl

Vandaag keurig netjes mijn telefoon geleverd gekregen. Ik weet dat het bij t-mobile voordeliger is maar ben het netwerk echt meer dan zat. Je krijgt hier overigens de eerste 6 mnd 50% korting. De secundaire voorwaarden data limiet (haal ik nooit) en afgeronde minuten neem ik voor lief. Voor t-mobile ook Vodafone gehad en dat is echt schokkend beter(omgeving bloemendaal)

Bijdrager
    Tim14ww
    christiaans op 04 november 2010

Kijk hier eens, ivoordeel.nl

Vandaag keurig netjes mijn telefoon geleverd gekregen. Ik weet dat het bij t-mobile voordeliger is maar ben het netwerk echt meer dan zat. Je krijgt hier overigens de eerste 6 mnd 50% korting. De secundaire voorwaarden data limiet (haal ik nooit) en afgeronde minuten neem ik voor lief. Voor t-mobile ook Vodafone gehad en dat is echt schokkend beter(omgeving bloemendaal)

Naah, Vodafone is over het algemeen ook niet schokkend beter als T-Mobile, dus heb me voorgenomen om gewoon de goedkoopste aanbieding te pakken.

Bijdrager
    juliantomoriati

Als je verder tevreden bent over het netwerk van T Mobile kun je het doen. Ik zou inderdaad wel even overwegen of het i300 pakket je niet aanspreekt. Het is dan wel 3,70 euro duurder, maar je hebt wel onbeperkt internet. Heb je ook onbeperkt internet voor 2,50 euro?

En over sms ben ik inderdaad uit, het is 300 belminuten EN 300 smsjes. Tenminste als ik het schema-overzicht van verschillende providers moet geloven op iphoneclub.nl

Bijdrager
    juliantomoriati

Edit:

Zeker de moeite waard om er even naar te vragen/kijken:

Wat moet je bijbetalen voor je iPhone bij het i300 pakket en wat moet je voor je iPhone betalen bij het samengestelde pakket.

Bijdrager
    Tim14ww

Besteld!
    Ik betaal nu 34,95 per maand voor 330 Belminuten/600 smsjes(sms verdubbelaar), met onbeperkt internet.
    Dan betaal ik 90 euro bij voor de iPhone 4 16GB.

Mooie aanbieding dacht ik zo.

Bedankt voor de reacties!

Moderator
    Poezenbeest

Hmz… Phonehouse geeft nog aardig wat geld terug voor oude iPhones… Ik heb een i-150 en hoefde maar €12 bij te betalen voor het toestel (iPhone 4, 32GB). Zeker de moeite van het informeren waard.

Bijdrager
    juliantomoriati

Zo, dat is toch een aardig bedrag dan. Wat voor een iPhone had je?

Moderator
    Poezenbeest

3Gs, 16 GB…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.