17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Aanbieding A-mac

Hoi,

Ik zag vandaag in de aanbieding bij a-mac (http://www.a-mac.nl) een MacBookPro. Hij was een stuk goedekoper dan normaal. Het enige verschil was dat er 2mb-L2 cache inzat ipv 4 en het geheugen van 512mb minder.

Mijn vraag is nu:

Is het verschil tussen de cache grote te merken?

Bijdrager
    PietjePuk

Ik zou zeggen, DOEN!, ik heb dezelfde, CoreDuo, 2,16 Ghz, 256mb Vram, 100Gb HD, etc. En tuurlijk is er verschil (geen N-netwerk kaart, geen 64 bit processor, etc) maar voor die prijs moet je het wel overwegen. Wetende dat ik 2300 euro heb gegeven 6 maand terug.

Inactief
    Anoniem

Een andere optie is om er een in Amerika te gaan halen. Voor hetzelfde geld maar dan wél 1GB geheugen en 4MB cache.

Wat is het slimst?

Bijdrager
    505

De eerste optie is slimmer scheelt je een hoop gezeur.

Inactief
    Anoniem
    ”MacApp”

Hoi,

Ik zag vandaag in de aanbieding bij a-mac (http://www.a-mac.nl) een MacBookPro. Hij was een stuk goedekoper dan normaal. Het enige verschil was dat er 2mb-L2 cache inzat ipv 4 en het geheugen van 512mb minder.

Mijn vraag is nu:

Ik zou nog niet zo snel zeggen dat je die moet nemen.
    Dat was namelijk een van de eerdere MacBook Pro’s en die zaten bomvol bugs…

Inactief
    Anoniem
    ”CoreDuo”

Hoezo gezeur??

Ow ja, ik ga pas over een paar maanden naar Amerika. Wachten tot die tijd is geen probleem.

Inactief
    Anoniem
    ”MacApp”
    ”CoreDuo”

Hoezo gezeur??

Ow ja, ik ga pas over een paar maanden naar Amerika. Wachten tot die tijd is geen probleem.

Met de douane denk ik, maar als je er iets niet van weet, tjeerd heeft zijn MacBook van Amerika…

Bijdrager
    505

Ik neem aan dat je geen invoerrechten en alles wil betalen en dus zal je moeilijk moeten gaan doen met verpakkingen weggooien installatie cd’s opsturen en oude documenten erop zetten.

Inactief
    Anoniem

Nou, ik vlieg vanaf Brussel. Lijkt me geen probleem.

Doos peer ik daar weg. Boekjes en cd in m’n jaszak (als het nodig is nog in mijn onderbroek:P Bestanden op MBP zetten. en dan kom ik er wel denk ik

Ow ik zie net dat je bij A-mac gratis MS office erbij krijgt. Kost anders ook weer 100 euro:P

Bijdrager
    jspr
    ”iWordfreak”

[Met de douane denk ik, maar als je er iets niet van weet, tjeerd heeft zijn MacBook van Amerika…

check hier eens;)

Inactief
    Anoniem

Ja:P
    Deze vraag was eigenlijk voor iets anders bedoelt. Over het cache:P

Inactief
    Anoniem
    ”iWordfreak”
    ”MacApp”

Hoi,

Mijn vraag is nu:

Wat waren/zijn die bugs zoal, wat houden ze in?

Bijdrager
    PietjePuk
    ”iWordfreak”
    ”MacApp”

Hoi,

Mijn vraag is nu:

Tjah, mijn logicboard (moederbord) is ook vervangen geweest, sindsdien geen enkel probleem, hij wordt niet overdreven warm en draait perfect. (ook geen whine geluid meer)

Inactief
    Anoniem
    ”PietjePuk”
    ”iWordfreak”
    ”MacApp”

Hoi,

Mijn vraag is nu:

Tjah, mijn logicboard (moederbord) is ook vervangen geweest, sindsdien geen enkel probleem, hij wordt niet overdreven warm en draait perfect. (ook geen whine geluid meer)

Dat wat ik bedoelde, kapotte logic boards, whine, piepende grafische kaart, enorm warm aan de onderkant, en ga zo maar door…

Bijdrager
    Marieke van Osch

Maar je krijgt toch op het oude model gewoon garantie? Wat is dan het probleem van wat bugs?

Ik zou kijken of het systeem kan wat je nodig zult hebben, daar kan ik niet over oordelen. Heb je genoeg aan CoreDuo en het intern geheugen wat er in zit, dan doen. Twijfel je, dan wachten totdat je naar Amerika gaat.

Klaar….:-)

En nou wil ik nooit meer horen dat vrouwen niet in oplossingen kunnen denken

:lol:

Bijdrager
    Ronnie Oktober
    ”PietjePuk”

Ik zou zeggen, DOEN!, ik heb dezelfde, CoreDuo, 2,16 Ghz, 256mb Vram, 100Gb HD, etc. En tuurlijk is er verschil (geen N-netwerk kaart, geen 64 bit processor, etc) maar voor die prijs moet je het wel overwegen. Wetende dat ik 2300 euro heb gegeven 6 maand terug.

Die n-kaart kan wel geplaatst worden, ik heb zelf ook een MBP CD uit deze aanbieding. Van de week een mac pro n-kaart gehaald en er in gezet. Enabler er over heen en je hebt een n-kaart.

Bijdrager
    1984

Vorige week kocht ik bij A-mac een MacBook Pro. Aanbieding: 1599 euro………….. LEES VERDER

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.