30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 53)
  • Q:
    Bijdrager
    iJohan

Aanbiedersinstellingen: T-Mo… ipv T-Mobile

Hallo Allemaal!

Hebben jullie ook een update gehad van aanbiedersinstellingen? Er staat nu links boven in het scherm T-Mo… en niet meer T-Mobile helaas!

Hoe krijgen we het weer op de oude manier?

Moderator
    Rivanov

Heeft haast iedereen last van. Je kunt het schijnbaar niet meer terugdraaien..

Bijdrager
    carpebios

Nee, ze hebben mij overgeslagen dit keer.

Moderator
    Rivanov

Lucky you!;)

/edit: Zou Reset Network Settings (op je iPhone) helpen?

Bijdrager
    AdriaanB

volgens mij helpt alleen een restore..

Bijdrager
    Edwin377

bij mij ook: scrollend staat er T-Mobile NL. Dan heb je wel door of je niet stiekem op het duurdere Duitse netwerk zit!

Bijdrager
    iJohan
    ”Edwin377″

bij mij ook: scrollend staat er T-Mobile NL. Dan heb je wel door of je niet stiekem op het duurdere Duitse netwerk zit!

Staat er in Duitslands DE dan niet T-Mo…:p

Bijdrager
    dspiers

Ik heb ook T-Mo, maar dan een seconde scrolt het naar rechts en dan links en dan zie je T-Mobile NL En dan gaat het weer terug naar T-Mo..

Moderator
    Rivanov

Klopt, bij mij ook. Ik wil gewoon volledig T-Mobile! :x

Bijdrager
    iJohan
    ”Rivanov”

Klopt, bij mij ook. Ik wil gewoon volledig T-Mobile! :x

Ik ben niet snel zeikerig:p maar heb toch ff gemaild;)

Moderator
    Rivanov

Naar T-Mobile?

Bijdrager
    iJohan

Yes yes;)

”Rivanov”

Naar T-Mobile?

Bijdrager
    G-Force

Ehm dit was de vorige keer ook het geval toen er een update was voor de aanbieder en dat is toen met de volgende firmwareupdate weer opgelost. Ik denk dat jullie (en ik ook ;)) even 2.1 af moeten wachten.:)

Moderator
    Rivanov

Let’s hope so!:)
    Heb sowieso zin in de nieuwe update, want ik wilde vandaag even op Super Monkey Ball showen aan een klasgenoot maar die klapte er steeds uit.. :roll:

Bijdrager
    G-Force

Had ik laatst inderdaad ook, rebooten hielp maar dat geeft nu niet echt een lekkere indruk.:p

Moderator
    Rivanov

Nee dat komt niet echt stijlvol over met je shiny iPhone!;)

Bijdrager
    jabesse

Blijkbaar heb ik geluk: ik kreeg die update, maar bij installeren kwam er een foutmelding. Daarna is die update niet meer langsgekomen. En ik heb nog steeds ‘T-Mobile’ staan.:-)

(iemand enig idee wat die update doet?)

Bijdrager
    Yada

Ik denk dat het door de update van de aanbiedersinstellingen komt. Bij de software-update naar 2.0.2 konden de aanbiedersinstellingen niet worden geïnstalleerd waardoor er alleen T-Mobile stond, gisteren lukte het updaten van de aanbiedersinstellingen wel en sinds toen stond er bij mij ook T-Mo…

Moderator
    Rivanov

We wachten gewoon op vrijdag. Kijken of de 2.1 update het weer verhelpt!

Bijdrager
    Oost

Ik heb het nu ook idd.. Alhoewel ik gister wel gewoon een foutmelding kreeg dat de operator update niet kon installeren.. Mja wss. issie toch gewoon geinstalled.. vaaag..

Bijdrager
    WizArt

Nieuwe Aanbiedersinstelling geïnstalleerd, maar nog steeds T-Mobile. Geen probleem dus. (iPhone 3G software 2.02)

Bijdrager
    zwerver28

Bij mij staat er gewoon Vodafone hoor! 8)

Bijdrager
    iJohan

Ik merk dat de ontvangst instabieler is geworden!!! Ik zie een zendmast vanaf mijn huis (flat) en het was vol ontvangst nu wisselt het tussen 1 en 3!!

Bijdrager
    Matsso
    ”carpebios”

Nee, ze hebben mij overgeslagen dit keer.

mij ook gelukkig, wel aanbiederinstellingen maar geen T-Mo

Bijdrager
    iHaring

Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, op de (te hoge) factuur die je iedere maand krijgt, staat toch T-mobile voluit.
    Waarom zou je er dan de hele tijd tegen aan willen kijken op je telefoon?

Bijdrager
    Vin

ik heb hetzelfde probleem… schuivende text en T-Mo…

Moderator
    Rivanov

Had gehoopt dat 2.1 dit op zou lossen, maar we zullen op een nieuwe carriersettings update van T-Mobile moeten wachten..

Bijdrager
    AdvanDongen

Linksboven staat niet meer het vierkantje voor Edge of 3G.
    Ik zie nu enkel een stipje?

Wie weet de uitleg hiervoor?

Moderator
    Rivanov

Klopt, dat is door de 2.1 update gebeurt. Snap de reden hiervan ook niet.. :P

Bijdrager
    IT-Pro

Via GoT stuitte ik op een tooltje waarmee je zelf het carrier-gedeelte kunt vervangen door een persoonlijke tekst of, zoals ik gedaan heb, T-Mobile. Dit werkt ook op niet-gejaibreakte iPhones, maar niet voor Windows-gebruikers want het is een Mac-applicatie.

CaptionCrunch voor Carrier

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 53)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.