21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Daantsjie

Aan- en uitknop iPhone 5

Beste medeforummers.

Mijn iPhone 5 heeft volgens mij een probleem. Als ik aan de rechterzijde van de aan- en uitknop druk, reageert hij niet of heel soms half. Als ik aan de linkerzijde doe, reageert ie altijd.

Is er een defect oid? En wie hebben/hadden er nog meer last van?

Bijdrager
    Yggdrasil

Je moet in het midden van de knop duwen. :nerd:

Bijdrager
    Daantsjie

Zelfs dan pakt ie niet altijd even goed

Bijdrager
    Yggdrasil

Dan ga je er gewoon mee terug naar de winkel. Als hij van de Apple Store komt in Amsterdam heb je zelf grote kans dat je een nieuw exemplaar in de plaats krijgt.

Bijdrager
    iCom

Exact hetzelfde probleem gehad met mijn iPhone 5.

iPhone eerst proberen herstellen in iTunes. Kan misschien daarmee opgelost zijn.

Ik heb m’n iPhone opgestuurd naar Apple en een nieuw exemplaar in de plaats gekregen. In m’n gesprek met een medewerker van Apple zei hij wel dat het steeds belangrijk is dat bij zulke zaken je iPhone er nog ‘goed’ uitziet. Anders wordt het zeer snel op val of gebruikschade gestoken.

Succes!

Bijdrager
    MaxAleIsb

Precies hetzelfde probleem hier, heb alleen geen zin op hem af te geven bij T-Mobile want dan duurt het een maand en ik ben ook niet zo vaak in A’dam dus is ook geen optie…

Bijdrager
    Daantsjie
    iCom op 06 januari 2013

iPhone eerst proberen herstellen in iTunes. Kan misschien daarmee opgelost zijn.

Ik heb m\’n iPhone opgestuurd naar Apple en een nieuw exemplaar in de plaats gekregen. In m\’n gesprek met een medewerker van Apple zei hij wel dat het steeds belangrijk is dat bij zulke zaken je iPhone er nog \’goed\’ uitziet. Anders wordt het zeer snel op val of gebruikschade gestoken.

Succes!Resetten heb ik al geprobeerd, maar helaas, het heeft niet geholpen.
    Als het me aan stoor deze week, ga ik zaterdag denk ik even een bezoekje brengen bij de Applestore in Amsterdam.

Bijdrager
    iDavid

Maar als je hem van T-Mobile hebt, kan je dan ook bij de Apple Store terecht? Nee toch?

Bijdrager
    sjoerdrei

Hallo

Hier het zelfde (volgens mij) maakt het niet uit aan welke kant van de aan/uitknop ik druk. Ik heb het af en toe.

Ik ga morgen apple even bellen om de mogelijkheden te bespreken(woon in groningen)

Heb er 873 euro voor betaald dus ik wil wel een goede aan/uitknop.

Groet,

Bijdrager
    iDavid

Er zijn meerdere mensen met dit probleem hoor.. Maar T-Mobile biedt naar het schijnt geen leentoestel?

Bijdrager
    Daantsjie
    sjoerdrei op 06 januari 2013

Hallo

Hier het zelfde (volgens mij) maakt het niet uit aan welke kant van de aan/uitknop ik druk. Ik heb het af en toe.

Ik ga morgen apple even bellen om de mogelijkheden te bespreken(woon in groningen)

Heb er 873 euro voor betaald dus ik wil wel een goede aan/uitknop.

Groet,Ik ben ook benieuwd wat de mogelijkheden zijn, want Ik woon immers in Kampen

Bijdrager
    Daantsjie
    iCom op 06 januari 2013

Ik heb m\’n iPhone opgestuurd naar Apple en een nieuw exemplaar in de plaats gekregen. In m\’n gesprek met een medewerker van Apple zei hij wel dat het steeds belangrijk is dat bij zulke zaken je iPhone er nog \’goed\’ uitziet. Anders wordt het zeer snel op val of gebruikschade gestoken.

Succes!Hoe oud was je toestel toen?

Bijdrager
    sjoerdrei

Ik heb apple gebeld,

De reactie was: Optie 1. Kom langs in Amsterdam en dan bekijken wij samen wat er mee aan de hand is.
    Optie 2. Breng hem langs in de store in groningen(maar dan ben je hem wel een paar weken kwijt)

Ik woon dus in groningen dus kan niet zomaar even langs Amsterdam. En ik wil hem ook niet een paar weken kwijt zijn(dan zit ik weer vast aan een 3gs)

@Daantsjie
    hoe heb jij kunnen regelen dat je een nieuwe hebt gekregen?

Groet,

Bijdrager
    Gezalfde

Je moet gewoon langs bij de Apple Store, sta je waarschijnlijk binnen een half uur weer buiten met een nieuwe.

Bijdrager
    sjoerdrei

Maar zoals aangegeven gaat dat niet zomaar lukken ik ben dan een dag bezig. En die tijd heb ik niet.
    Is er niet nog een andere optie?

Dank,

Bijdrager
    farlane

Hallo, hier hetzelfde probleem.
    Ook mijn Iphone 5 heeft een haperende aan/uit knop, ben bij T-Mobile geweest en zij bieden geen leentoestel aan. Slechte zaak!!
    Ik woon niet in de buurt van Amsterdam, dus hoop dat de locale Apple store het toestel wil ruilen.

Morgen maar eens proberen.

Bijdrager
    mr_ootez

Ik had ook een slecht functionerende aan/uit knop. Vorige week woensdag afspraak gemaakt bij genius-bar apple store Amsterdam
    (Je moet een afspraak maken anders kan je erg lang wachten).

En had gemeld dat me iphone via t-mobile komt.
    Geen probleem zij de medewerker. En 15 min later stond ik met een splinter nieuwe iphone weer buiten. ( refurbished)

Ik zeg service daar in Amsterdam

Bijdrager
    Daantsjie
    mr_ootez op 21 februari 2013

Ik had ook een slecht functionerende aan/uit knop. Vorige week woensdag afspraak gemaakt bij genius-bar apple store Amsterdam
    (Je moet een afspraak maken anders kan je erg lang wachten).

En had gemeld dat me iphone via t-mobile komt.
    Geen probleem zij de medewerker. En 15 min later stond ik met een splinter nieuwe iphone weer buiten. ( refurbished)

Ik zeg service daar in Amsterdam

Een refurbished is geen nieuwe hoor. Je krijgt dan gewoon een manufected toestel.

Bijdrager
    KarelWillem

Een manufected toestel.:-D

Klokken en klepels…

refurbish:
    opknappen ; opkalefateren ; opvijzelen ; oplappen

Bijdrager
    Vicompany_1

ik heb hetzelfde probleem…

Bijdrager
    deemster2

Hey,

Ik heb al een tijdje hetzelfde probleem.
    Mijn iPhone is alleen een keer gevallen en dat is de hoek waar het knopje ook zit…
    Pas weken daarna begon het knopje het niet meer te doen.
    Krijg je hier ook een nieuwe/refurbised iPhone voor?

Ergends anders las ik dat als de iPhone beschadigt is dat ze het al snel gebruiks beschadiging noemen.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.