3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Kappie1973

AAC & MP3 album

Hallo,

Ik heb al even een Macbook pro, maar sinds kort ook een Ipod, en ben ook pas sinds kort bezig met iTunes.
    Nu wil ik graag mijn CD’s omzetten zodat ik ze makkelijk op de Ipod kan luisteren en in de auto op een gebrande MP3 CD.
    Ik wil dus mijn CD collectie dubbel in ITunes zetten.
    Als ik nu mijn AAC opgenomen nummers kopieer en omzet naar MP3 dan komen ze in hetzelfde album te staan.
    Ik zou graag 2 lijsten met muziek hebben, eentje met AAC en eentje met MP3.

Dat heeft vast ook al eerder iemand gedaan denk ik. graag wat Tips.

Ik snap ondertussen dat ik de CD’s er gewoon in kan stoppen en dat ik dan ze opneem in AAC, daarna mijn import voorkeur moet omzetten naar: importeer met MP3, vervolgens kan ik rechts klikken en de bestanden 1 voor 1 in één handeling kopieeren en omzetten naar MP3.
    Maar dan heb ik albums met alle nummer 2x, 1 in AAC en 1 in MP3 formaat.

Bijdrager
    Kappie1973

F… Me, ’t is me gewoon zelf gelukt.
    Via weergave o.a. Soort aangeven in weergaveopties, en daarna sorteren op soort.
    Tata (trompet geschal, vooral niet te verwarren voor een W…… geluid) 2x elk album.

Bijdrager
    Japsuh

Maar ik snap niet helemaal waarom je zo moeilijk doet. Als je een mp3-cd wilt branden, maak je toch gewoon een afspeellijst aan en brand je die afspeellijst als mp3-cd? Of kan dat niet?

En anders, je kunt toch gewoon de bestanden omzetten als je daadwerkelijk nodig hebt. Eenmaal gebrand, brand je ze waarschijnlijk niet nogmaals. Dat scheelt een boel ruimte!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.