6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    cmug

A10 vs A12 processor

Ik heb mijn oude iPad verkocht. Nu heb ik nieuwe nodig en twijfel tussen gewone iPad model 2018 of 2019 . Prijs verschil is duidelijk. De rest voor mij niet.
    Betere front camera, vindt ik niet belangrijk, die 0,8 Inch meer scherm ook niet. Smart Keyboard ga ik niet gebruiken.
    Blijft over de betere processor. Maar was net even in de winkel en kon geen verschil ervaren tussen A10 en A12 processor.

Wat moet ik op iPad doen dat ik zie / ervaar dat processor snelheid zichtbaar is ?

Op mijn iMac wist ik het wel. Een (batch) grote RAW fotobestand bewerken en exporteren, dan zie je veel winst bij sterkere processor, maar dat is geen handeling die ik op een iPad zou doen.

Bijdrager
    TheBigZ

Ben je van plan een abonnement op de Apple Arcade te nemen?

Zo ja, koop de A12. Zo nee, niet.

Bijdrager
    MagicMouse

Gaming & of een video exporteren

Moderator
    Night

Of als je aan de slag wil gaan met AR. Dan is een A12 ook onontbeerlijk. Alles valt of staat wat je met je iPad wil gaan doen.

Bijdrager
    BigDog

Je kan overwegen voor de moderne processor te kiezen, om langer updates te krijgen….

Bijdrager
    cmug

Bedankt voor jullie reactie’s
    Ik wacht nog even tot de nieuwe iPad in de winkel ligt. Want zien in het echt & vasthouden zal de definitieve keuze mogelijk nog kunnen beïnvloeden.
    Maar omdat ik geen AR, video editor of Gamer ben, neig ik al naar de optie die voor mij meest prijs gunstige is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.