30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 90)
  • Q:
    Moderator
    Rivanov

A-Mac in Eindhoven

Vanaf februari heeft Eindhoven 2 APR’s. De A-Mac komt tegenover het Piazza en biedt concurrentie tegen de YouMac die er al geruime tijd zit.

Volgens de eigenaar van A-Mac kan Eindhoven 2 APR’s aan, want er is vraag naar.

Bron: MacFan 80

Zijn er eigenlijk meerdere steden met 2 APR’s? Naar mijn weten niet..
    Vond het een zeer opmerkelijk bericht.

Moderator
    unSOUND

Rotterdam… Die heeft er ook 2. ( Centraal station en Lijnbaan )

Bijdrager
    apple_fan

Amsterdam die heeft er 3.

Bijdrager
    Nick Nack

Ja,

New York heeft ook meerdere.

:D

Bijdrager
    apple_fan

Antwerpen Brussel, hebben er ook meerdere.

Bijdrager
    Pieterr

Utrecht: A-Mac en HTR. Kortom, het is niet uniek voor Eindhoven.
    Verder heeft Eindhoven overigens ook nog de Apple afdeling in de MediaMarkt (weliswaar geen APR).

”apple_fan”

Amsterdam die heeft er 6.

Volgens http://www.apple.com/nl/buy/locator/ heeft Amsterdam 2 APR’s (en 1 in Amstelveen). Te herkennen aan de rode punaises.

Bijdrager
    apple_fan

hou het dan maar op 3 want in de bijenkorf zit er ook nog een.

Bijdrager
    Pieterr
    ”apple_fan”

hou het dan maar op 3 want in de bijenkorf zit er ook nog een.

Dat is geen APR.

Bijdrager
    leovanh

Het gaat er niet om wie de meeste heeft, maar de grootste ! :evil:

Bijdrager
    apple_fan

Al gaat het om de grootst dan moet je naar die in Uitgeest.:evil:

Bijdrager
    karel_appel

Tegenwoordig zijn er meerdere computerzaken die apple verkopen. Dynabyte in Den Haag b.v., die zit tegenover de mediamarkt die ze ook heeft en in de passage zit ook ifactors nog. Dus zo gaan we hard. Binnenkort bij het kruidvat?

Moderator
    Rivanov

Hm nu ik er over na denk, inderdaad. En de Dixons verkoopt ook Apple.
    Ben benieuwd hoe het met de YouMac gaat verlopen. De A-Mac komt namelijk op een A1-locatie te zitten. De YouMac zit “weggestopt” in de HeuvelGalerie.

Bijdrager
    PowerMacje

Leeuwarden: Dalsheim & MacMe

Bijdrager
    gngstr

Eindelijk.

YouMac is een prima winkel maar de service is werkelijk belabberd. Heb meerdere malen met de serviceafdeling in de clinch gelegen over een reparatie. Zelfs wanneer de reparatie al geautoriseerd was door Apple (had op een gegeven moment geen zin meer om weer met YouMac in discussie te gaan, Apple dus maar gebeld), wilde men nog steeds de reparatie niet kosteloos uitvoeren. Te gek voor woorden. YouMac had me al verloren als APR aan de Apple Store, nu ook definitief als AASP klant.

Ik rijd ondertussen voor dit soort support zaken naar ICTeam in St. Oedenrode, maar een betrouwbare AASP in Eindhoven is absoluut wenselijk.

Ik hoop dat de komst van A-Mac in Eindhoven een impuls geeft aan YouMac om zich te bezinnen op haar kwaliteit van dienstverlening. Want liever twee betrouwbare AASPs en APRs dan eentje. He, was kerstmis ook niet een tijd van bezinning? :P

Bijdrager
    djefferson

Ik zeg exit YouMac uit Eindhoven.
    Teveel slechte verhalen over slechte service. :evil:

Bijdrager
    bladerunner
    ”djefferson”

Helaas waar djefferson, service en kennis liet te wensen over bij YouMac naar mijn ervaring . . .

Bijdrager
    69dupape

Werd tijd !! Service en kennis is slecht bij YouMac. Illustratief voorbeeld: …. ik kocht als leek/klant een iPod Touch, …… doe maar een skin erbij ….. Ik ben zuinig op mijn spullen. Laat mij vervolgens ook nog een dock aansmeren.
    Ik vraag nog speciaal ….. kan dat een skin om de iPod én een dock ?? Antwoord: ja hoor dat kan.
    DAT KAN DUS NIET !!!! EN DAT MOET EEN VERKOPER MET KENNIS WETEN.
    Ga je terug om te klagen, ….. bieden ze aan het dock terug te nemen tegen 80% van de prijs !!!! Mooi niet dus.
    DAT IS GEEN SERVICE, IK HAD HET NIET GEKOCHT ALS IK HET GEWETEN HAD DAT HET NIET WERKTE.
    Het is maar een paar Euro maar ik kom er niet meer. Principekwestie geworden.

Bijdrager
    chatsmit

Wat hierbovenstaand betreft vind ik aMac Den Bosch niet beter…

Waarom komt er trouwens geen Mac shop in Nijmegen? Snap er niks van..

Bijdrager
    PowerMacje

Die komt binnenkort (staat achter op de nieuwe folders van de APRs)…

Bijdrager
    Cloudsurfer

YouMac? The ghost store?

Ik heb werkelijk een uur rondjes gelopen om de plek waar mijn iPhone beweerde dat YouMac stond, maar heb nergens ook maar iets van een APR vernomen.

Bijdrager
    Pieterr

Als je in Eindhoven boekhandel Van Piere in de Heuvelgalerij weet te vinden, neem je de uitgang op de eerste etage, en ga je linksaf. Daar vind je YouMac.

Moderator
    Rivanov

Tegenover de Intertoys, Intersport en PSV Fanshop.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Rivanov”

Wij hebben duidelijk verschillende referentiekaders.;-)

Moderator
    Rivanov
    ”Pieterr”
    ”Rivanov”

Wij hebben duidelijk verschillende referentiekaders.;-)

Nee hoor, jij hebt ook gelijk. Maar die 3 zaken vallen wat meer op!:P

Bijdrager
    Chillie

Goede zaak! Hoe meer van die shops er zijn, hoe meer de macs onder de niet-mac gebruikers onder de aandacht komt, hoe meer mensen de enorme voordelen in zullen zien en overstappen!

Apple begint aan de Rise Against M$

;)

Om e.e.a. wat minder overdreven weer te geven, vind het fijn dat er bij mij ‘in de buurt’ (30 km rijden naar Ehv) nu 2 shops zijn.
    Hoop dat ze een beetje zullen concurreren met elkaar en niet alles tegen dezelfde prijs aanbieden.. Al zal daar niet veel mogelijkheden in zijn gezien Apple een adviesprijs hanteert.

Bijdrager
    Chillie
    ”Cloudsurfer”

YouMac? The ghost store?

Ik heb werkelijk een uur rondjes gelopen om de plek waar mijn iPhone beweerde dat YouMac stond, maar heb nergens ook maar iets van een APR vernomen.

Misschien een etage er boven?
    In Eindhoven zit het in de Heuvel gallerie gevestigd, een winkelcentrum met meerdere verdiepingen;-)

Bijdrager
    heintjep
    ”djefferson”

Nou, daar heb ik anders geen ervaring mee hoor…. Soms zit het mee, soms zit het tegen, zullen we maar zeggen….

Bijdrager
    Chillie
    ”djefferson”

Van mij niet.
    Mijn trackpad klikte als ik er NAAST mijn pols rustte. Ingeleverd bij YouMac (ondanks dat ik mijn MacBook daar niet gekocht had) en het is kosteloos opgelost (nieuwe top plate o.i.d.).

Bijdrager
    DouweM
    ”chatsmit”

Wat hierbovenstaand betreft vind ik aMac Den Bosch niet beter…

Waarom komt er trouwens geen Mac shop in Nijmegen? Snap er niks van..

Ja? Ik word altijd goed geholpen hier in Den Bosch…

Bijdrager
    k5052

Na wat enkele ervaringen met Youmac ( reparatie en wat spullen die ik wilde kopen bij Youmac) vind ik het idd ook een te slechte zaak. Mensen zijn arrogant, klantonvriendelijk en hebben geen kennis van de producten die ze verkopen. De reparatie verliep gelukkig zonder al teveel problemen..

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 90)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.