9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Thomdunki

8GB of 16GB??

Beste OMT’ers,

Ik zit met een grote vraag, ik wil graag een nieuwe iPhone.. Want ik heb nu een 3G en die verwijderd vanzelf apps, sluit ze spontaan en word traag.
    Dus nu is mijn vraag.. Zal ik een normale iPhone 4 van 8GB nemen, of moet ik wachten op de iPhone 4S en dan die van 16 gb nemen??
    Ik wil er voornamelijk; muziek op luisteren.. (+- 600 nummers), Twitter, Wordfeud, Msn en nog leuke apps (best grote)..

Groetjes,

Thomdunki

Moderator
    unSOUND

Als je het al hebt over ongeveer 600 nummers luisteren, praat je al over de nodige GB’s. Bij mij is dat ongeveer 7 GB, dus dan is een 16 GB de logische keus. Of je moet de muziek kleiner maken door een lagere bitrate te kiezen, of minder nummers te kiezen.

Bijdrager
    Thomdunki

Oké Bedankt voor de snelle reactie:D
    Maar is de iPhone 4s ook al te koop in Nederland of moeten we nog een poosje wachten?

Bijdrager
    joshuaq1992

Dude serious?!

Moderator
    unSOUND

Je kunt hem al bestellen, maar hij is nog niet leverbaar.

iPhone 4s te koop in NL shop

Ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar je kunt je afvragen of je een 4S wilt hebben, of een 4 goed genoeg vind, de winst vanaf een 3 is immers al aanzienlijk. Maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat een 4 kopen als de 4S al uit is op de lange termijn wellicht niet slim is, maar dat hangt af van je budget.

Bijdrager
    Stirf

Kijk eens hier , zou ik zo zeggen.

Edit: tja 12 jaar. Die gaan ook nog naar de bakker, terwijl ze een kilo gehakt moeten hebben.

Bijdrager
    Thomdunki

Mijn budget is wel genoeg, maar wat ik me afvraag is of de iphone 4 nog in 16gb versie verkrijgbaar is??

Bijdrager
    MartijnvanOeffel

Ik zelf raad je 16GB aan, ik heb nu namelijk een 8GB iPod Touch en daar heb ik te weinig ruimte op. Daarnaast heb je als je 8GB koopt niet exact 8GB, maar heb ik bijv. 6.8GB. (Dit is bij elke iPhone/iPad/iPod zo trouwens, weet iemand waarom eigenlijk?)

Ik zou dus voor de 16GB gaan.

Bijdrager
    Yggdrasil
    Thomdunki op 22 oktober 2011

Mijn budget is wel genoeg, maar wat ik me afvraag is of de iphone 4 nog in 16gb versie verkrijgbaar is??

De iPhone 4 zal enkel nog worden uitgebracht in een 8GB versie. De 16GB versie kun je nu bijna overal tweedehands terugvinden. Hier en daar zijn er nog winkels die hun ‘stock’ verkopen.

Ik zou zeggen kijk eens rond. Ik heb ook mijn iPhone 4 (16 GB) te koop gezet om die te vervangen door een 4S. Je zult heus wel iets vinden. Als je portefeuille het toelaat zou ik zelf kiezen voor een 4S, maar ik weet niet waar jouw budget ligt…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.