21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    karf

80GB iPhone

In dit nieuwe apple filmpje is op het eind dit te zien:

Bijdrager
    mvdenberg

Zo! Dat zijn hele andere getallen dan 4 of 6 Gb.

Bijdrager
    Brent146

http://www.macosx.nl(voorpagina)

Is na 6 minuten 16 seconden te zien in het filmpje van Apple. Het gaat om 80 GB waarschijnlijk.

Bijdrager
    Juch

daar boven staat dan weer wel gewoon 7.X GB

vreemd….

Geblokkeerd
    Anoniem

Volgens mij gewoon een plaatje geknipt (gephotoshopt dus) van de iPod 80 Gb, waarom weet ik niet, maar het trekt enorm veel aandacht

Bijdrager
    karf

Bekijk de video dan eens;)

Bijdrager
    vikking

Juist dit op Daring Fireball gevonden:

(a) The demo screencast was recorded using a super-secret pre-production iPhone 2.0 with 80 GB hard drive; (b) the original 4 and 8 GB iPhones are still so secret that the screencast was recorded using an 80 GB iPod hacked to resemble an iPhone in iTunes; or (c) the whole thing was mocked up in Photoshop.

Bijdrager
    TodiWa

Ik heb het filmpje zopas gedownload en het is nu terug 7,24 GB.

Inactief
    Anoniem

Ik heb gelukkig nog de oude, foute versie.:D

Bijdrager
    Brent146

Ik vind het toch “toevallig”. Als je een heel filmpje van de iPhone maakt, kan er toch niet een stukje van de iPod tussen komen.

Bijdrager
    karf

ik ben net te laat
    Zakse kan je hem nog naar me sturen?

Bijdrager
    TodiWa

Waarom niet? Lees dit artikeltje er eens op na: Klik

Inactief
    Anoniem
    ”karf”

Zakse kan je hem nog naar me sturen?

Euh… het filmpje is bijna 74 MB, dat kun je niet “even” mailen. Kan wel dat stukje in high-quality eruit knippen en versturen of het hele ding trimmen en ergens op internet zetten.

Bijdrager
    TodiWa

En ik heb alle originele reclamefilmpjes van de iPhone nog met die onbekende twaalfde applicatie en met de tekst ‘use requires minimum new 2 year activation plan’ op het einde. Ik zal die even opsturen met de postduif. :lol:

Bijdrager
    karf

Het valt natuurlijk nu wel erg op dat elke keer een iPhone filmpje na een paar uur wordt verandert. Het kan zomaar zijn dat als hij eenmaal uit is dat er veel meer op kan en er veel meer mee gedaan kan worden dat pooit werd gezegt.

En voor Zakske. Uploaden kan hier

Bijdrager
    Cenobyte

Ik denk dat iedereen er gewoon teveel achter zoekt. Het plaatje is vermoedelijk gefotosjopt, ik zie niet in hoe men 80Gb in die platte foon gaat stoppen…

Bijdrager
    Brent146
    ”Cenobyte”

Ik denk dat iedereen er gewoon teveel achter zoekt. Het plaatje is vermoedelijk gefotosjopt, ik zie niet in hoe men 80Gb in die platte foon gaat stoppen…

Waarom niet? Ze krijgen het toch in een iPod? (Die niet veel dikker is.) En als het gephotoshopt is, dan is het door Apple gedaan. Dat kan toch gewoonweg niet. Als het filmpje normaal is opgenomen kan er toch geen 80 GB ineens staan.

Inactief
    Anoniem
    ”Brent146″

Waarom niet? Ze krijgen het toch in een iPod? (Die niet veel dikker is).

De 80 GB iPod heeft gewoon een hard-disk… de iPhone gebruikt flash memory. En dergelijke filmpjes worden niet “opgenomen”, dat maken ze gewoon met een pro-video programma.

Bijdrager
    Brent146
    ”Zakske”
    ”Brent146″

Waarom niet? Ze krijgen het toch in een iPod? (Die niet veel dikker is).

De 80 GB iPod heeft gewoon een hard-disk… de iPhone gebruikt flash memory. En dergelijke filmpjes worden niet “opgenomen”, dat maken ze gewoon met een pro-video programma.

Ik weet ook wel dat er in een iPhone flash zit en in een iPod een HDD, maar ik bedoel dat ze in de iPhone toch een HDD van 80 GB kunnen steken. Er zijn nog geen flash-kaartjes van 80 GB, toch?

Inactief
    Anoniem
    ”Brent146″

maar ik bedoel dat ze in de iPhone toch een HDD van 80 GB kunnen steken.

En dan is je batterij in minder dan een paar uur leeg? Handig!:?

Bijdrager
    RPGboy

het is toch al bekend dat het een foutje was? of was dat een nachtmerrie :? ik d8 echt dat ik dat ergens gelezen had…

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.