30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)
  • Q:
    Bijdrager
    Yaris

65534 berichten in mijn inbox

Ik ben ongelooflijk populair op dit forum.

Hoe kan ik van die melding afgeraken?

Bijdrager
    Falc

Ik heb ongelooflijk veel respect voor je :x

Bijdrager
    Mattheus

Tja, dat wordt dus even driftig terug twitteren…

Bijdrager
    inawt

Is dat een fout?

Bijdrager
    Yaris

Dacht je dat ik echt zoveel berichten had? Mijn inbox is leeg en toch zegt hij dat er 65534 berichten in staan. Ik heb die melding sinds gisterenavond.

Bijdrager
    Napsju

64k? :evil:

Bijdrager
    Лукас

Kloteforumsoftware!

Bijdrager
    sally

Het lijkt wel alsof Yaris een jeugdfoto van Emmylou Harris als avatar heeft… Mooi meisje.

Bijdrager
    inawt
    ”Yaris”

Dacht je dat ik echt zoveel berichten had? Mijn inbox is leeg en toch zegt hij dat er 65534 berichten in staan. Ik heb die melding sinds gisterenavond.

Omdat je een moderator bent kan ik het me best voorstellen als je een tijdje er niet naar hebt gekeken, al is het zelfs dan nog best veel.

Bijdrager
    Yaris

Ik krijg maar af en toe een PB hoor.

”sally”

Het lijkt wel alsof Yaris een jeugdfoto van Emmylou Harris als avatar heeft… Mooi meisje.

Je slaat de spijker op de kop, beste Sally. En ik die dacht dat niemand haar zou herkennen. :lol:

Bijdrager
    sally

8)

Bijdrager
    tinus_omt

Ziet er uit alsof je -2 berichten hebt, alleen dan in 16 bits (en unsigned). Waarschijnlijk is de telling een beetje in de war geraakt.

Bijdrager
    Dedstok

Als moderator zit je altijd te zeggen dat zulke dingen in het lollige plaatjes topic kunnen en nu maak je er zelf een topic voor aan…?

Bijdrager
    MichMich
    ”Mickert”

Als moderator zit je altijd te zeggen dat zulke dingen in het lollige plaatjes topic kunnen en nu maak je er zelf een topic voor aan…?

Need I say more…

Bijdrager
    julesp

Het is een vraag -> Is een nieuw topic. Toch?

Moderator
    Poezenbeest

Yaris is niet de enige die er last van heeft… denk trouwens niet dat het met moderators te maken heeft…

Mijn inbox bevat een hoop berichten, maar ze zijn allemaal gelezen… en zoals het een goed gebruiker betaamt, lees ik ze ook altijd zo snel mogelijk na binnenkomst… Maar goed, de forumsoftware denkt waarschijnlijk dat ik een minderwaardigheidscomplex heb en wilt mij opfleuren….

Ik had het eerst zowel in het forum, als op de voorpagina, maar na een tijdje was het op het forum opgelost en sindsdien heb ik het alleen op de voorpagina nog…

Bijdrager
    boriskiss

Ik ga je een bericht sturen :bigsmile: en dan kijken hoeveel je dan hebt?

Bijdrager
    Yaris

@boriskiss: nu heb ik er 65535.

@Zerk: ik heb het net zoals jij enkel maar op de voorpagina.

”Mickert”

Dit topic is helemaal niet lollig bedoeld. Ik heb de reflex om bij het aanloggen op het forum eerst te kijken of er nieuwe berichten zijn. Nu word ik iedere keer gealarmeerd omdat ik de melding krijg dat er nieuwe berichten in mijn inbox zitten terwijl dat helemaal niet zo is.

Bijdrager
    Rub3n

mooi dat je zoveel berichten heb. Een PM naar de programmeur van deze site volstaat niet?

Bijdrager
    Yaris

Mogelijk hebben ook andere forumgebruikers last van hetzelfde probleem (zoals Zerk) of misschien zelfs een oplossing gevonden. Dit forum is er om problemen en oplossingen uit te wisselen. Een PB naar de programmeur lost mijn probleem misschien wel op maar daar hebben de anderen dan niets aan.

Bijdrager
    Rub3n

Denk je dat als een programmeur het oplost. Dat dat alleen voor jou zal zijn. Wij maken allemaal gebruik van dezelfde site hoor.

Bijdrager
    Yaris

Ach, ik had gehoopt dat iemand een trucje had geweten maar blijkbaar niet. Dan wachten we maar op OMT 2. Daar zal het wel opgelost zijn.

Bijdrager
    arri

aangezien 65534 (nu dus 65535) vrijwel gelijk is aan 2^16=65535,
    de maximum waarde van een 16bit (unsigned) integer, moet dit wel een bug zijn in de forum software…

Bijdrager
    Лукас

Ik kan me herinneren dat ”OMT 2.0” in Q1 van 2009 zou komen. Dat word haasten joh!

Bijdrager
    Rub3n

herinner je je mooi verkeerd.

Bijdrager
    Лукас

Ik herinner me het vrij goed (was het Lucas die dat zei? Of iig een van de andere mods/beheerders).

Bijdrager
    tommy666

Niet in Q1 in ieder geval;-) Dat is bij mijn weten nooit gezegd geweest.

Moderator
    unSOUND
    ”tommy666″

Niet in Q1 in ieder geval;-) Dat is bij mijn weten nooit gezegd geweest.

”Bor”

Jan David op 27 oktober 2008.

Bijdrager
    Лукас

In your face, thanks unSOUND. Daarom was het dus al niet doorzoekbaar, ’t was een plaatje..:D

Moderator
    Poezenbeest

Uitvoering van de bouw….

Staat niks over de release… Dus nogmaals… er is niet gezegd dat het er in Q1 zou zijn…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.