17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Q:
    Bijdrager
    exilim

600.000 iPad 2's in het eerste weekend???

Hoi,

Ik las net op 9to5mac.com dat Apple in het eerste weekend 600.000 iPad2’s verwacht te verkopen. Dat is een verdubbeling in vergelijk met de lancering van iPad1….

http://www.9to5mac.com/55456/apple-poised-to-sell-600000-ipad-2s-during-launch-weekend/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+9To5Mac-MacAllDay+%289+to+5+Mac+-+Apple+Intelligence%29

Wat denken jullie… gaan ze dit halen????

gr. Bob

Bijdrager
    Steve Brooklyn

Eitje…:)

Bijdrager
    Afroman

Dan koop ik een iPad 1 voor mijzelf voor 2 tientjes. Ik ook blij!

Bijdrager
    Chorro

Nee, halen ze niet. De iPad 1 was echt iets nieuws, de iPad 2 is een minimale verbetering. Ik blijf, en zo hoor ik wel meer verhalen van anderen, lekker bij m’n fully loaded iPad 1:grin:

Bijdrager
    GT1988

Dat gaan ze wel halen denk ik. Werk zelf in een APR. Denk dat elke hoeveelheid die ze ons sturen we gewoon kwijt gaan raken in het eerste weekend. Gezien de huidige vraag. Ook veel mensen die de iPad 2 gewoon kopen terwijl ze al een iPad 1 hebben.

Bijdrager
    Nickalicious

Zal me niks verbazen, maar ik heb geen glazen bol.

Bijdrager
    Lucas Raggers

Apple verwacht niks. Analisten verwachten dat Apple er 600K zal verkopen.

Bijdrager
    exilim

Over ruim 11 uur kunnen we beginnen met tellen…:lol:

Bijdrager
    Chorro

Hou je er wel rekening mee dat het in Amerika (ik dacht) 9 uur vroeger is dan hier, dus die 11 uur geldt niet voor daar haha.

Bijdrager
    KarelWillem
    Lucas op 11 maart 2011

Apple verwacht niks….

Ik heb toch zo’n vaag vermoeden dat Apple wel een lichte inschatting heeft gemaakt.:wink:

Bijdrager
    fatboysmart

Levertijd op de USA apple store is nu al 2-3 weken… On-line is hij al te bestellen daar.

Bijdrager
    Divad
    Lucas op 11 maart 2011

Apple verwacht niks. Analisten verwachten dat Apple er 600K zal verkopen.

Als jullie dat feit nou ook toepassen op de laatste 2 pagina’s met nieuwsbe..geruchten, voordat leden hierop gewezen worden, dan is het goed.

Bijdrager
    exilim

Hou je er wel rekening mee dat het in Amerika (ik dacht) 9 uur vroeger is dan hier, dus die 11 uur geldt niet voor daar haha.

Hahahaha… kijk deze jongen is zo fanatiek dat hij een tent voor de Applestore heeft geplaatst en een countdown naar het moment van verkoop op zijn site geplaatst en daar heb ik mijn tijd op gebaseerd! hahahah

http://www.ijustinofficial.com/Site/Countdown.html

Volgens hem nog 6 uur 51 en 44 seconden 44,42, 41, 40 …….
    :lol:

Bijdrager
    hansiedejong

Dat is Central Time. In New York is het een uurtje vroeger, 6 uur vroeger dan hier in NL. Vanaf 23.00 uur vanavond NL tijd gaat de iPad dus in verkoop in Amerika. En dan telkens een uurtje opschuiven totdat je bij Hawaii bent.

Moderator
    Rivanov

De mijne is al gereserveerd en wordt vandaag verzonden! Maandag of dinsdag heb ik m’n iPad 2 16GB WiFi + 3G incl. Navy Blue leather Smart Cover in huis.:)

Bijdrager
    fatboysmart

Op de US website is hij al te koop hoor…

Bijdrager
    smalle50

Vandaag ook de ipad2 alvast gaan reserveren bij easy-m Leuven. Nu nog 2 weekjes geduld hebben!

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.