4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    404

5x airport in netwerk> twee willen geen paswoord accepteren

binnen het ethernetnetwerk heb ik een aantal airport expressen geplaatst. om draadloos te kunnen internetten is wel vereist om middels een wachtwoord op het netwerk/internet te kunnen. alle airports zijn dus voorzien van dit wachtwoord waardoor ongewenste gebruikers lastiger op het netwerk zouden moeten komen..

Maarrr..2 airports staan gewoon open (ik hoef mbv het airporthulpprogramma geen wachtwoord in te voeren wanneer ik ‘configureer’ druk) en ook wanneer ik nieuwe wachtwoorden invoer en ‘werk bij’ kies, dan lijken deze airports de nieuwe instellingen niet te onthouden.

enig idee waar dit aan kan liggen? de settings van alle airports zijn hetzelfde en ik heb ze al eens gereset maar dat mocht niet baten.

Bijdrager
    MacRooyen

Zou het kunnen zijn dat je op de twee “open” airports het wachtwoord in jouw sleutelhanger hebt gezet? Dan hoef je daar namelijk geen inloggegevens meer voor op te geven omdat die al bekend zijn…:?

Bijdrager
    MacThijn

die 2 airports even helemaal herstarten !
    dus dat je ze opnieuw moet instellen
    werkt het beste!

Bijdrager
    404

hmm vreemd heb ze inderdaad nog een keer gereset en nu doen ze het weer zoals ze het deden..naja opgelost dus..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.