9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Zondervrees

50€ verspild aan iTunes?

Vreemd hoor: koop ik voor een vriendin zo’n kaartje in de Carrefour: 50€ aan tegoed op iTunes. Krijg ik dat kaartje mee en op het kasbonnetje staat dan de code die je moet ‘redeemen’. Ik geef dat cadeautje een paar dagen later aan mijn vriendin en we proberen dat te redeemen. Lukt niet, want dat heeft iemand anders al gedaan???
    Contact met Apple, of toch die iTunes-mensen, die zitten in Austin, Texas. Stuur scans van kaartje en kasbonnetje en krijg dan bericht dat ik kan fluiten naar mijn geld. Ik kan wel contact opnemen met hun ‘legal department’, ook al in de VSA.
    Maar de koop is natuurlijk wel in Belgie gesloten.
    Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Wie of wat moet je hier in Belgie contacteren?

mvg

Zondervrees

Bijdrager
    stavos

De code staat als het goed is op het kaartje onder een kraslaag en niet op de kassabon. Althans, zo gaat dat in Nederland.
    Ben je al terug geweest naar het verkooppunt? Ondanks dat het een Apple product is, is de verkopende partij in dit geval verantwoordelijk voor de producten die aan een klant verkocht worden.

Bijdrager
    Izieboy

@stavos Dat is normaal in België ook zo maar de Carrefour heeft een speciaal systeem.

Bijdrager
    wimbers

carrefour contacten en nieuwe kaart elders gaan halen..
    de code hoort op de kaart en niet op de bon van carrefour

Bijdrager
    App69

Bij ons in de Carrefour is het nochtans met een kaart en niet op de kassabon.

Bijdrager
    jonahke

bij ons in de carrefour staat het ook op de kassabon

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

@stavos Dat is normaal in België ook zo maar de Carrefour heeft een speciaal systeem.

Wat dus niet 100% goed werkt…
    Apple houdt niet zo van ‘speciale systemen’ en ze krijgen weer gelijk zo te zien.
    In ieder geval moet je klagen bij de verkoper en niet helemaal in de USA.

Bijdrager
    Xserve

Heb een carrefourtje in de buurt, en zij zetten het op de kasbon.

Moderator
    Strifer

niet een o met een 0 verward ofzo?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.