-
Q:
50€ verspild aan iTunes?
Vreemd hoor: koop ik voor een vriendin zo’n kaartje in de Carrefour: 50€ aan tegoed op iTunes. Krijg ik dat kaartje mee en op het kasbonnetje staat dan de code die je moet ‘redeemen’. Ik geef dat cadeautje een paar dagen later aan mijn vriendin en we proberen dat te redeemen. Lukt niet, want dat heeft iemand anders al gedaan???
Contact met Apple, of toch die iTunes-mensen, die zitten in Austin, Texas. Stuur scans van kaartje en kasbonnetje en krijg dan bericht dat ik kan fluiten naar mijn geld. Ik kan wel contact opnemen met hun ‘legal department’, ook al in de VSA.
Maar de koop is natuurlijk wel in Belgie gesloten.
Heeft iemand soortgelijke ervaringen? Wie of wat moet je hier in Belgie contacteren?mvg
Zondervrees
De code staat als het goed is op het kaartje onder een kraslaag en niet op de kassabon. Althans, zo gaat dat in Nederland.
Ben je al terug geweest naar het verkooppunt? Ondanks dat het een Apple product is, is de verkopende partij in dit geval verantwoordelijk voor de producten die aan een klant verkocht worden.@stavos Dat is normaal in België ook zo maar de Carrefour heeft een speciaal systeem.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.