11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    billw

4S op T-mobile.

Hallo,

Zijn er mensen die problemen hebben om hun bestaande T-mobile simkaart te gebruiken in die 4S.
    Er zou een fout in zitten?

Mijn 4S is besteld (zoals vele anderen denk ik) en ik wil graag meteen gebruik ervan kunnen maken.

Grtz.

Moderator
    Strifer

Het moet om te beginnen in ieder geval een micro simkaart zijn. Er zijn wat problemen met vooral geïmporteerde iPhones 4s en de wat oudere microsims. Als het problemen geeft bij je, zou ik naar de T-Mobile winkel gaan en een nieuwe microsim halen. Ik denk dat ze het niet op voorhand zullen omruilen, maar enkel wanneer het probleem optreed (logisch ook).

Bijdrager
    Wijtze

Op Tweakers stond een artikel over dit probleem. Het blijkt dat meerdere mensen hier problemen mee heeft. En dat T-Mobile niet genoeg nieuwe micro-sims zou hebben.

Bijdrager
    pietg

Even te verheldering voor mij: heb nu een iphone4 met abo van tmobile. Is het in principe mogelijk de simkaart van mijn iphone4 in een nieuwe iphone4s te steken en gewoon gebruik te maken van mijn al lopende abonnement? Even afgezien van de problemen die nu opduiken zoals hierboven beschreven zijn.
    Tmobile zegt dat dat niet kan en dat ik bij aanschaf van een Iphone4s een easy renewal en een nieuw abonnement moet afsluiten.

Bijdrager
    puchelaar

Mijn vriendin had een hele oude simkaart, ruilde die vrijdag 14 oktober om bij t-mobile voor een microsim, stopte die microsim in haar gloednieuwe iPhone 4S (ik was tenslotte niet voor niets midden in de nacht naar Duitsland gegaan), en vervolgens ben ik het hele weekend bezig geweest met problemen testen/oplossen…

Uiteindelijk bleek dat het toch echt haar simkaart moest zijn, aangezien mijn sim in haar 4S wel werkte, en haar sim in mijn 4S weliswaar minder problemen gaf, maar toch problemen bleef houden.

De problemen uitten zich in:
    * niet kunnen activeren van de iPhone
    * foutmeldingen bij herstellen van instellingen
    * foutmeldingen bij koppelen aan de Mac/iTunes
    * wegvallende verbinding met t-mobile als de telefoon uiteindelijk wel een keer wilde activeren
    * schijnbaar wel verbinding hebben (t-mobile in beeld, 3 streepjes), maar geen belsignaal horen als je iemand opbelt.

Met name door die eerste 3 problemen was ik bang dat het misschien toch de iPhone was, maar sinds ze op maandag 17 oktober de 4-dagen-oude sim heeft omgeruild voor een nieuwe is ze helemaal happy.

Bijdrager
    billw

Hoi,

Mijn vraag is dus ook wat ik nu het beste kan doen, ik heb een T-mobile abo uit 2008 waarvan ik de sim aangepast heb voor in mijn iPhone 4, dit werkt zonder probleem.

Grtz.

Bijdrager
    puchelaar

Ik zou het gewoon proberen; werkt ’t niet, dan weet je nu waar het waarschijnlijk aan ligt, en ruil je hem bij t-mobile gewoon om.

Bijdrager
    MadSven

Je krijgt van T-Mobile gewoon een juiste sim bij het toestel meegeleverd.
    Gewoon even afwachten, dan zie je het vanzelf.
    Op een of andere manier heb ik met dit soort topics altijd het gevoel dat mensen graag willen laten weten dat ze een ‘4S’ besteld hebben en doet het topic er niet zozeer toe. Ik zie de meest lullige vragen voorbij komen wat betreft die nieuwe iPhone. Misschien mijn slechtdenkerij.

Bijdrager
    billw
    madsven op 24 oktober 2011

Je krijgt van T-Mobile gewoon een juiste sim bij het toestel meegeleverd.

Gewoon even afwachten, dan zie je het vanzelf.

Op een of andere manier heb ik met dit soort topics altijd het gevoel dat mensen graag willen laten weten dat ze een \’4S\’ besteld hebben en doet het topic er niet zozeer toe. Ik zie de meest lullige vragen voorbij komen wat betreft die nieuwe iPhone. Misschien mijn slechtdenkerij.

Het gaat om een toestel via de Apple winkel en niet een van T-mobile, en trouwens dat jij denk dat iedereen moet weten is dat er 4Sén besteld zijn is inderdaad jou slechtdenkerij………

Bijdrager
    bjorngra

Je krijgt bij T-Mobile bij de 4S een nieuwe SIM.

Bijdrager
    MadSven
    billw op 24 oktober 2011

Het gaat om een toestel via de Apple winkel en niet een van T-mobile, en trouwens dat jij denk dat iedereen moet weten is dat er 4Sén besteld zijn is inderdaad jou slechtdenkerij………

Dat ie van een Apple Reseller afkomt maakt niets uit. Je krijgt via de provider gewoon een juiste sim geleverd. Dus wat blijft er feitelijk van je vraag over? Wacht eerst je bestelling af en ga daarna vragen stellen. Mijn ervaring met T-Mobile en iPhones is tot nu toe gewoon goed geweest en ik loop al even mee in dat opzicht. Maar… gefeli met je ‘4S’.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.