3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    driesdk

4G iPod gapless noise

Vermits ik vaak op tour band met mijn band, en we vaak met meerdere in een hotel kamer slapen, zij snurken, ik niet kan slapen had ik eraan gedacht om de bekende “brown noise” te geruiken om naar te luisteren, de rest niet te horen, toch niet afgeleid te worden door muziek, en eindelijk te kunnen slapen.

Nu, ik heb nog een monochrome 4G iPod, en deze blijkt gapless playback nog steeds niet te ondersteunen. Op zich vond ik dat nooit een probleem, maar vermits die noise maar 30 seconden lang is, en ik deze loop in een playlist is het heel vervelend om die franctie van een seconden elke keer te horen na die 30 sec.
    Heeft er iemand een oplossing hiervoor? Of is de enige oplossing om dit bestand heel vaak achter elkaar te zetten en 1 grote mp3 van te maken?

Groeten

Bijdrager
    Pieterr
    ”driesdk”

dit bestand heel vaak achter elkaar te zetten en 1 grote mp3 van te maken?

Dat is inderdaad een oplossing die zeker werkt.

Een oplossing langs een andere as: hebben bandleden niet vaak een setje oordopjes bij zich?

Bijdrager
    driesdk

Heb ondertussen ook een file van een uur gemaakt

Een oplossing langs een andere as: hebben bandleden niet vaak een setje oordopjes bij zich?

Jep, dat is ook zo, maar die helpen niet het gesnurk van bepaalde bandleden;-) , ik heb het graag heeeeel stil, en daarom denk ik dat die ruis wel zal helpen, omdat dat na een tijdje als stilte zou worden bekeken door mijn hersenen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.