25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    billw

4.3 vandaag ?

hoi,

volgens bgr.com vandaag nog iOS 4.3 ?

get ready…………..

Bijdrager
    Afroman

Move along, nothing to see here.

Bijdrager
    Nickalicious

Heb je het al aan Steve gevraagd?

Bijdrager
    nickybbb

+/- 3 dagen

Bijdrager
    Ostinato

BGR wordt hierover in ieder geval wel op allerlei gerenommeerde sites geciteerd. MacRumors zegt bijvoorbeeld over BGR:

BGR does, however, have a strong track record of pinpointing iOS build numbers and releases.

Dus het zou zomaar kunnen…

Bijdrager
    KarelWillem

Dan zou hij er nu zo ongeveer moeten zijn toch?

Sleutelbeheerder
    Night

Je kan dus nu twee dingen doen: of het forum volposten of……..

rustig afwachten.:evil:

Bijdrager
    Koetjesreep

Ja, een uur geleden als ik me niet vergis?

Bijdrager
    Chorro

Als het al zo is dan verwacht ik het rond 19 uur, maar ik denk dat we vrijdag het massaal kunnen downloaden en installeren. 11 maart is tegelijk met de verkoopdatum van de iPad 2 in Amerika, denk dat ze dat mooi combineren.

Bijdrager
    Dagaloni

Toch rond 7 uur komt meestal zo’n update uit? Was de vorige keren anders wel zo.

Bijdrager
    hansiedejong

Ja, meestal 19.00. Wel opmerkelijk, tijdens de keynote zei Scott nog met nadruk dat iOS 4.3 de 11e uit zou komen. Ach, T-Mobile ondersteunt toch geen Personal Hotspot. Het zal eens wel.

Bijdrager

Kun je Personal Hotspot ook niet actieveren door je iPhone simlockvrij te maken?

Bijdrager
    Chorro

Voor die personal hotspot doe ik het ook niet, maar ik vind de mute-knop op m’n iPad toch wel irritant. Zet hem gelijk naar de schermrotatielock, dan heeft ie voor mij veel meer nut.

Bijdrager
    KarelWillem

En natuurlijk iTunes Sharing. Dat is wel heel fijn.

En de snelheidsverbetering (naar verluidt).

Bijdrager
    Koetjesreep
    Martijnvanderhorst op 08 maart 2011

Kun je Personal Hotspot ook niet actieveren door je iPhone simlockvrij te maken?

Nee, hij is sowieso simlock vrij te maken legaal (mits via T-Mobile gekocht) maar PH werkt niet via T-mobile. Als ik er een hi kaartje in steek dan werkt het opeens wel.

Bijdrager
    iep

Een release date afgeven en dan eerder dan die datum releasen…alleen al aan de complete onlogica daarvan had je al wel kunnen opmaken dat het een onzin verhaal is. En zo blijkt, er is dan ook geen update geweest. Nogmaals, Apple zegt 11 maart dus dan is het 11 maart. Als de halve wereld wil updaten dan is dat iets wat je heel goed probeert te plannen, dan ga je niet lopen morren aan je release data.

Moderator
    Poezenbeest

AppleInsider heeft het dan weer over bronnen die het op woensdag houden, maar stelt er ook bij dat deze bronnen er ook wel vaak naast zitten qua Apple, maar toch noemenswaardig zijn omdat ze het over telefoons wel vaak juist hebben.

Bijdrager
    wilmer

11 maart is 11 maart en het is nu geen 11 maart dus nog geen iOS 4.3?

Bijdrager
    KarelWillem

Maar…. we hebben wel alvast iTunes 10.2.1 vandaag (of was het gisteren?).

Moderator
    Rivanov

Was gisteravond online verschenen. Naar verluidt komt iOS4.3 vandaag..

[IMG]http://images.macrumors.com/article/2011/03/08/123840-ios_4_3_release_chat.jpg[/IMG]

Maargoed, in hoeverre dat betrouwbaar is (lees: Photoshop)..

Bijdrager
    iep

Apple helpdeskpersoneel dat van de hoed en rand weet moet nog uitgevonden worden. Het zal hoogstens op de servers staan, klaar voor release op 11 maart.

Bijdrager
    Chorro

Downloaden maar! Heb het zojuist op m’n iPad gezet, nu m’n iPhone nog.

Bijdrager
    KarelWillem

En zo werden we toch nog blij verrast.:wink:

Bijdrager
    iep

Inderdaad, wel apart maar kennelijk vond men wellicht achteraf het toch verstandiger om het nu te doen met die launch van de iPad 2 in het vooruitzicht. Maar ja, het blijft gokken:P

Moderator
    Rivanov

En zo kan deze dicht..:)

-Closed

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.