11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Marc

40+ Mac OS X 10.3 Tips and Tricks

Undercover in Panther, http://www.macworld.com/2004/03/features/panthersecretsdeclassified/ laat op haar site hier een meer dan veertig nieuwe features zien welke ze hebben gevonden in Panther.

Bijdrager
    SvS

Een dag te laat :wink: Het staat al in nieuwsflits.:)

Bijdrager
    Marc

Ja, maar in de nieuwsflits staat niets…. leeg venster ” geschreven door de schrijver ” … daarom deze link terug :innocent:

Bijdrager
    OMT-fan

Vind het wel leuk!!

Kan iemand mij uitleggen hoe de faxfunctie werkt???

Ik heb altijd gedacht dat je via ADSL niet kon faxen, maar zou het wel heel handig vinden als dat wel kon. Of vraag ik nu weer onzin???

Bijdrager
    SvS

Het is mij nog niet gelukt om te faxen via ADSL. Dus, eh… da’s ook goeie.

PS, wat raar, gister kon ik die nieuwsflits gewoon lezen. Nu idd niet meer. :?

Bijdrager
    Marc

Je kan idd niet faxen vanuit adsl. Je dient hiervoor je interne modem aan te sluiten op het telefoonnet. Dan heb je een faxmachine in je mac steken .

Bijdrager
    OMT-fan

Ik heb een analoge lijn liggen (wordt nu niet gebruikt).
    Kan ik nu mijn ADSL (ISDN-modem met router) achter uit de telefoonpoort (Mac G4 450) halen en de analoge lijn aansluiten??

Zou het dan werken zonder dat ik later in problemen kom als ik weer alcatel Hometouch ISDN er weer insteek???

Geen problemen met instellingen of iets dergelijks????

Bijdrager
    Marc

Zit je adsl modem niet in je netwerkpoort? Je stopt toch geen externe modem in een interne….
    Maar als dat zo is kan je je gewone telefoonlijn aansluiten met de applemodem. Alleen zien of ze nog in dienst is natuurlijk, maar aangezien je isdn hebt zou dit moeten werken, al dacht ik mij te herinneren dat je een klassieke modem niet kan laten werken op een isdn aansluiting.

Bijdrager
    OMT-fan

Verdo……. je hebt gelijk!!!
    Ik heb de analoge gewoon in de interne modempoort gestopt en……

Hij belt het nummer….. connected to….. nummer…. je ziet hem keurig “nadenken”, maar uiteindelijk zegt ie:

Er is niets gefaxed!!

Ben ik iets vergeten?????

Bijdrager
    OMT-fan

Ik vind bij versiontracker allerlei faxsoftware….waarom, de functie binnen Panther is toch genoeg…..of niet???

Bijdrager
    OMT-fan

Hij zegt wel…niets gefaxed…..maar…..

Hij komt wel degelijk aan!!!!

Weet iemand waarom dat niet bevestigd wordt????

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.