2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    appletick

3x vraagje iDVD

Heb een projectje aangemaakt met iMovie filmpjes en iPhoto diashow en stuit op de volgende problemen:

1: Eenmaal gebrand verschuift de titel van een van de keuzes in het hoofdmenu een stukje naar links. waar zit ‘em dat in? (de rest blijft netjes op z’n plek)

2: i.p.v. Logischerwijze van boven naar beneden en terug te gaan met highlighten moet ik puzzelen met pijltjes boven/onder en links/rechts om op de juiste keuzetitel in het menu te komen.
    Hoe maak je dat zo dat je met pijltjes onder/boven netjes een keuze omhoog of omlaag gaat?

3: Bij de diashow (met mozaiekeffect als overgang) stopt de muziek steeds eventjes tot de volgende foto geheel in beeld is, terwijl dit niet zo is in iDVD.
    Wat is de fout?

Bijdrager
    davedive

Een paar ‘ideetjes’ Appletick :

1. zit er misschien een ‘spatie’ voor het begin van de titel ?
    2. de volgorde in iMovie van je hoofdstukken is misschien door elkaar gehaald? achteraf herschikte knoppen in idvd? of een kombinatie van de 2?
    3. geen ervaring met diashow in idvd want ik monteer al mijn foto’s zelf in imovie met muziek (voordeel van meerdere liedjes in 1 presentatie, titels, …) en brand een ‘film’

groetjes
    davedive

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.