6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    P3t3r

…3rd party hdd (LaCie) formateren als TimeCapsule?…

Hola! OMT-members,

Zoals jullie aan mijn profiel links kunnen zien ben ik een newbie op OSX gebied, maar studeer regelmatig!

Wat ik niet helemaal kan thuisbrengen, ook niet na het lezen van deze OMT en apple forums of ik een
    externe hdd bijv. de LaCie NAS kan gebruiken met TimeMachine onder OSX Leopard 10.5.5.x

Er lopen wel wat draadjes, maar zou graag een OMT-member reactie willen ontvangen die een
    LaCie hdd heeft met NAS en dus FTP server! (heel belangrijk voor mij) die ook automatisch
    backups maakt met TimeMachine al dan niet wireless. Ik vertrouw niet in apple dat ze de
    timemachine (in oktober?) gaan updaten met nieuwe firmware zodat hij als NAS en/of
    iTunes server gebruikt kan gaan worden…

Op http://www.appletje.nl/# staat wel een oplossing maar die kun je niet melen en/of support vragen
    en het doet een beetje oud aan, uit 2007 ? Hoe recent is hun programma dus nog?

DANK!,
    P3t3r.

Bijdrager
    jantje bee

volgens mij gaat er vast iemand iets zeggen in de trant van dat het kan, volgens mij ook.
    aparte t.m. partitie maken en gaan.

appeltje eitje denk ik…. helaas ben ik niet de gebruiker met de ervaring die jij graag wilt hebben… maar ben ok benieuwd naar de reacties

Bijdrager
    nookie

Sterker nog, de zoekfunctie biedt wel degelijk uitkomst: tada
    Dit is 1 topic die ik vrij snel tegenkwam. Er zijn er vast meer te vinden.
    Zoekfunctie: nas time machine

Bijdrager
    Hengheng

off- topic:
    Mooie omgekeerde pyramide-stijlvorm !

Bijdrager
    nookie
    ”Hengheng”

off- topic:
    Mooie omgekeerde pyramide-stijlvorm !

Mooi opmaken doen
    we in de baas zijn
    tijd. Het is nu
    avond. :P

Bijdrager
    Hengheng

Et Noeky

Ook dit vind ik
    mooi !
    Graag
    meer van dit al !

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.