18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr. Brown

3GS trilt niet meer [opgelost]

Ik heb het ding nog maar net één dag of ik heb er al problemen mee. Gisteren werkte de trilfunctie zonder problemen. Vandaag trilt de iPhone niet meer. Alles staat nochtans aan in de voorkeuren. Kan het zijn dat hij niet trilt omdat de batterij nog niet gecalibreerd is? Nog mensen met dit probleem?

Bijdrager
    J-P-H

Al een keer gereset?

Bijdrager
    Mr. Brown

Jep en een restore ook.

Bijdrager
    Koetjesreep

Lijkt me niet echt van belang of er meer mensen zijn met dit probleem he?
    Wacht dat je van T-mobile even bellen of nog beter langsgaan. Want het is lijkt mij gewoon een hardware fout.

Bijdrager
    Ian83

Trilt de iPhone in het geheel niet meer, of alleen bij bepaalde handelingen/gebeurtenissen. Hoe merkte je het op?
    @Koetjesreep: Zou je zo vriendelijke willen zijn je frustraties ergens anders af te reageren en niet steeds met van die nutteloze opmerkingen te komen of overhaaste conclusies te trekken; hier heeft Mr. Brown niets aan, bovendien kan het een op makkelijk te lossen oorzaak hebben.

Bijdrager
    Mr. Brown

De iPhone trilt in het geheel niet meer. Gisteren wel, toen ik hem uitpakte. Momenteel is hij aan het opladen want ik heb dat gisteren niet gedaan. Vandaag is hij gestopt met trillen toen hij onder 20% batterijlading zat. Vandaar dat ik denk dat het iets met de batterij te maken heeft.

Hij is nu aan 84% maar trilt niet. Het gaat trouwens om een Belgische iPhone.

Bijdrager
    Ian83

Wanneer zou hij volgens jou moeten trillen dan?

Bijdrager
    Mr. Brown

Als ik opgebeld word/sms krijg, in sommige apps en games, als ik de silent switch naar beneden doe, als ik hem aansluit op netstroom. Allemaal zaken waarbij het zou moeten trillen… Jammer maar morgen ga ik dus terug naar de winkel.

Bijdrager
    Ian83

Ja, dat is niet goed.

Bijdrager
    Mr. Brown

What the heck! Hij trilt! Batterijlading aan 90% :o :) Tis precies nog wat zwakjes…

Bijdrager
    celie

Overbodige informatie…… bij instellingen: Geluiden:
    Kan je trillen aan/uitzetten.

Bijdrager
    queenfan
    ”celie”

Overbodige informatie…… bij instellingen: Geluiden:
    Kan je trillen aan/uitzetten.

De TS meld al dat het gisteren wel gewerkt heeft maar vandaag niet, maar lijkt opgelost te zijn.

Moderator
    Poezenbeest

Niet echt… TS geeft aan dat het nog zwakjes is en dat hij het pas sinds een hoge batterijlading weer doet. Ik zou het ding omruilen, aangezien hij gewoon altijd hoort te trillen als hij aanstaat.

Bijdrager
    Mr. Brown

Batterijlading is nu aan 67%. (heb veel gegamed gisteren) Hij trilt nog altijd en het is sterker dan gisteren. Straks ga ik zien wat hij doet als hij bijna leeg is.

Bijdrager
    J-P-H

Kan ook zijn dat je een App hebt gedownload die de hardware na beëindigen toch bezig houdt.
    Ik hoor zo her en der dat er helaas ook slecht geprogrammeerde apps in de appstore staan.

Bijdrager
    Mr. Brown

Kan zijn maar ik zou niet weten welke app. Anyway, alles werkt normaal nu. (bezig met tweede oplaadbeurt)

Bijdrager
    DrPhil

Helaas heb ik mijn iPhone nog niet, dus kan het niet met zekerheid zeggen, maar heb je hier aan gedacht:

Ik heb ooit een Nokia gehad die weigerde te trillen zolang hij aan de adapter zat.

Bijdrager
    Mr. Brown

Mijn 3GS is vandaag eindelijk terug thuis. Hoe raar het ook klinkt, Dynafix heeft na een uitgebreide test geen defect gevonden op mijn toestel. Er was wel een software probleem en ze hebben een restore gedaan. Dit was blijkbaar genoeg om het probleem van de baan te krijgen. De trilfunctie werkt zoals het hoort. Huidige versie is 3.0 dus ik zal hem nu even updaten naar 3.0.1 en fris beginnen. (zonder backup)

De 3GS ziet er nog altijd even nieuw uit als twee weken geleden. Er zijn nergens krassen op het toestel en er zijn zelfs geen vingerafdrukken op het scherm. Je zou denken dat ze allemaal handschoentjes dragen bij Dynafix.

Ik ben super gelukkig nu! :lol: :)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.