18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    jimeh

3G werkt nog niet

Hey, ik heb sinds gisteren een iPhone, gekocht bij mediamarkt.
    Bellen en smsen gaat helemaal goed, zeer goede dekking bijna altijd balkjes vol.
    En ik kan al inloggen op My t-mobile gebeuren.

Alleen 3g en werkt nog niet.

ik kwam er net achter dat visual voicemail inmiddels werkt.

Kan het zijn dat het nog even duurt voordat 3g actief is, want bellen en smsen kon al na een half uurtje.

Mvg,

Jimmy

Bijdrager
    RickV

3G werkt niet? Ben je al een in de stad geweest?

Bij mij in het dorp het ik ook nergens 3G ondersteuning. Maar als ik naar school ga in Rotterdam, dan heb ik het overal.

Het kan tevens ook uitstaan bij je instellingen.

Instellingen -> Algemeen – > Netwerk -> Schakel 3G in

Bijdrager
    jimeh

De telefoonantennepaalding staat zowat bij mij in de achtertuin;)

Ik woon idd in een dorp, ik zal eens kijken als ik maandag weer naar school ga. ander ga ik wel bij t-mobile klagen;)

Bijdrager
    bitsflew
    ”j1mmyarts”

De telefoonantennepaalding staat zowat bij mij in de achtertuin;)

Maar is die paal van Vodaphone?

Bijdrager
    carpebios

Als hij bijna in je achtertuin staat, kan dat wel eens het probleem zijn.

Bijdrager
    jimeh

was natuurlijk beeldspraak;) hij staat op een paar honderd meter afstand, heb geen id waar hij van is, maar met vodafone, kpn, hi, telfort en t-mobile hebben we sinds hij er staat beter berijk dan ooit.

Bijdrager
    Neliskens

Dan mag je je zeer reik prijzen :wink:

Bijdrager
    carpebios
    ”j1mmyarts”

was natuurlijk beeldspraak;) hij staat op een paar honderd meter afstand, heb geen id waar hij van is, maar met vodafone, kpn, hi, telfort en t-mobile hebben we sinds hij er staat beter berijk dan ooit.

Dan moet het goed zijn, toch niet een telefooninstelling?

Bijdrager
    jimeh

Volgens mij werkt het nu idd heb even 3g uit en weer aan gezet, er staat nu een blauw rondje naast t-mobile

Bijdrager
    Fierry

een blauw rondje is GPRS….geen 3G

Bijdrager
    Oost

Je kunt het beste gewoon even de dekkingskaart van T-mobile bekijken

http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/

Klik voor de 3G dekking op het tabblad HSDPA en zoek je woonplaats op:)

Als er volgens die kaart wel 3G dekking in jou woonplaats is, maar jij beschikt zelf met je iPhone niet over 3G is er iets mis met je instellingen, met je iPhone of met T-Mobile:)

Bijdrager
    jimeh

Oke, er staat verbinding Goed binnen/trein
    buiten en binnen geen verbinding -.- denk dat het dus aan t-mobile licht, 3g staat gewoon aan, of zijn er nog andere instellingen voor?

Bijdrager
    jimeh

Ik heb net gebeld met t-mobile, kreeg zo’n man eraan hij zij dat ik wifi en alles uit moest zetten en 3g aan.
    Dat heb ik dus gedaan (3g stond al aan)
    Nog steeds geen verbinding enkel gprs

http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/

zoek maar eens op 5954BN
    er staat dat er buiten 3g dekking is, buiten heb ik geen verbinding binnen niet nergens.
    ik word er onderhand gek van, had ik net zogoed m’n oude mobiel kunnen houden, hier betaal ik geen 30 euro in de maand voor stelletje prutsers bij t-mobile!

Bijdrager
    timkroef

Een vriend van mij die heeft het zelfde probleem.
    Bij hem staat er wel 3G in het display, maar hij heeft geen verbinding. (kan geen verbinding maken met internet)
    Als hij 3G UIT zet, dan heeft hij wel gewoon gprs verbinding.

Gebeld met T-mobile en die hebben hem een korting gegeven op het abonnement, maar hij wil gewoon 3G netwerk, dus nu een brief gestuurd naar T-mobile en daar het antwoord op wachten.

Of heeft iemand nog een oplossing voor dit probleem?
    Las in een ander topic iets over de APN instellingen? Of heeft dat weer met andere iPhones te maken?

hij heeft trouwens de iPhone 3G met T-mobile Iphone abonnement.

Gr. Tim

EDIT: Ik heb nu nog een topic er over gelezen, http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=129183&start=0
    Als ik het goed begrijp moet er dus een nieuwe simkaart komen? Aangezien dit topic alweer van juli vorig jaar is heb ik het hier maar even bij gezet.

Bijdrager
    bartje

En je iPhone eens helemaal uit zetten en weer aanzetten?

Bijdrager
    Bolle1961
    ”j1mmyarts”

.
    stelletje prutsers bij t-mobile!

ach dat stamt nog uit de tijd van ben / duchtone, altijd zo geweest, zal wel altijd zo blijven

Bijdrager
    timkroef
    ”bartje”

Geprobeerd. Nog steeds: “Kan pagina niet openen omdat server niet reageert” of “Internet niet actief”.

Nog iets?

Bijdrager
    Joshua1
    ”timkroef”
    ”bartje”

Geprobeerd. Nog steeds: “Kan pagina niet openen omdat server niet reageert” of “Internet niet actief”.

Nog iets?

Op mijn werk heb ik exact hetzelfde probleem, heb volop 3G bereik op mijn werk.
    Paar weken terug kon ik nog internetten alleen sinds vorige week laad de iPhone geen webpagina’s meer en ook geen mail.
    Na een paar minuten laden van een webpagina in Safari geeft die een melding dat de server niet reageert.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.