7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    kawouter

3g internet van iPhone 4 op macbook

Hallo allen,

Ik zou graag het 3g netwerk van mijn iphone 4 gebruiken om te kunnen internetten op mijn macbook. Is dat mogelijk? En hoe kan ik dat instellen?

Alvast dank.

Wouter

Bijdrager
    Elmo0o

Zoek op Tethering!

Bijdrager
    mysense

ja dat heet tehtering, staat standaard uit maar er zijn manieren om het aan te zetten volgens mij moet je dan wel een jailbreak hebben. Google “Tethering” even en je vind meer. ik gebruik zelf PdaNet maar daar moet je een jailbreak voor hebben

Bijdrager
    kawouter

Hmmm ik heb even snel wat dingen gelezen inderdaad. Sommigen hebben het wel en anderen niet.

Ik heb de nieuwste software op de 4 dus jaibraiken is nog even niet aan de orde als ik mij niet vergis.

PS wat zijn de voordelen van jailbreaken? Naast het simlock vrij maken.

Bijdrager
    mysense

voor veel mensen is het grootse voordeel cracked apps, maar dit adviseer ik niet betaal de developer voor beter ondersteuning en om de appstore in de toekomst te laten groeien, verder zijn er veel tweaks beschikbaar, denk bv aan notificaties zoals je ze bij android heb, of 5 rijen ipv 4.. google even staat genoeg info over

Bijdrager
    kalb

Au printemps le fleuve déborde, s’unissant à la mer, De l’océan, la lune monte avec la marée; Scintillante, suivant les flots sur dix mille lis, La lune glisse omniprésente le long du fleuve au printemps.
    ——————————————————————————–
    ugg/ugg boots

Bijdrager
    flyinghigh

Jammer dat de nieuwe iPhone tethering niet standaard ondersteunt en dat je dus je heil moet gaan zoeken als zaken als jailbreaken. Ik weet dat veel telefoons met android Froyo 2.2 zelfs de mogelijkheid hebben om een eigen wifi netwerkje te maken. Dan kun je met meerdere apparaten je 3G verbinding delen. Dat is gewoon een standaard functionaliteit.

Dit is voor mij in ieder geval een reden om eens verder te kijken dan iPhone 4 als opvolger van mijn trage 3G.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.