8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Stro

3fm webcam

Recentelijk geswitched en zo links en rechts loop ik tegen kleine probleempjes aan met audio/video streams op websites; de website van 3fm is er bijvoorbeeld eentje van…

Nu heb ik met behulp van dit forum in ieder geval de audio stream “redelijk” aan de praat gekregen, maar kan ik de webcam vanuit de hoofdpagina bijvoorbeeld niet zien. Ik heb het zowel met Firefox als met Safari geprobeerd, maar helaas no go…

Moet ik voorzichtig gaan wijzen richting 3fm welke met haar vernieuwde website heeft gekozen voor de minst toegankelijke manier van het aanbieden van streaming media??? :sealed:

Ik had toch echt het idee dat Mac in radioland zo goed als heilig was verklaard… :innocent:

Bijdrager
    Outragemac
    ”Stro”

Ik had toch echt het idee dat Mac in radioland zo goed als heilig was verklaard… :innocent:

Dat geldt misschien voor het handjevol mensen dat er op werkt, maar niet voor de grote groep luisteraars die men wil bereiken.

Bijdrager
    aerosoul

FLIP4MAC al geinstalleerd?!

Moderator
    unSOUND
    ”Stro”

Dat is ook zo, maar de mannen die de radio maken zijn niet de mannen die de website maken, of wel soms ? En DAAR ban je van afhankelijk.

Overigens doet ie het hier gewoon goed als je de Windows Media Player gebruikt, Flip4Mac krijgt het niet voor elkaar.

Bijdrager
    Meccs

filmpjes op internet zijn een doorn in het oog voor mac gebruikers. Oké, niet iedereen zal het met mee eens zijn, maar ik vind het voor geen donder werken. Gelukkig wordt er steeds vaker gebruik gemaakt van flash om filmpjes te laten zien (youtube) en dat werkt wel goed.

Wat betreft Flip4mac, ik heb begrepen dat de laatste versie juisst slechter werkt dan de voorgaande versie.

@unsound
    : Ik krijg windows media player niet eens geinstalleerd hier. Echt troep van de bovenste plank

Bijdrager
    Stro

Ik trek mijn wijzende vinger terug… :oops:

Desondanks jammer dat ze slechts een enkele “smaak” stream aanbieden.

De ontdekkingsreis heeft me recentelijk alleen nog maar naar Flip4mac en VLC geleid, maar ze bieden mij geen oplossing.

Op termijn zal er wel een fatsoenlijke oplossing komen.

Moderator
    unSOUND

Zoals gezegd; de Windows Media Player speelt ze gewoon goed af…

Bijdrager
    Stro

Ook ik kan de WMP niet installeren op mijn intel iMac, maar daar is reeds genoeg over geschreven.

Tot zover bedankt voor de info!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.