10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    smandersloot

3D Graphics & Animation bij SAE Institute

Hoi,

Is er hier iemand die ervaring met de 3D Graphics & Animation ‘cursus’ die SAE Institute biedt? Of ervaring met andere cursussen/opleidingen van SAE? Ik zit namelijk erg te twijfelen of ik de 3D cursus zal gaan volgen.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    michielk

Mag ik vragen hoe oud je bent?

Misschien kun je beter zelf 3d leren, das veel goedkoper, in je eigen tempo.

Voor het geld van een cursus kun je waarschijnlijk Maya kopen plus een aantal Gnomon DVDs. als je dat hebt, kom je aardig ver.

Bijdrager
    smandersloot

Ja, dat is misschien wel slimmer. De cursus is sowieso ontzettend duur en wordt gegeven op rare tijden. Ik ga inderdaad wel even zoeken naar goede video’s of boeken, en dan zelf stoeien. Bedankt voor je reactie!

Bijdrager
    Mr_SubD

Kijk eens op deze site :

http://www.silverbullet3d.com/maya/

Maya Fundamentals en Intermediate Training in Amsterdam.

5-daagse cursus vanaf € 950,-

Bijdrager
    Xigh

Ik trek dit weer even omhoog als dat niet erg is.
    Ik ben ook erg geinteresseerd in deze opleiding. Ik werk op het moment met Cinema4d en dat gaat heel aardig. Ik ben zo ver dat ik aardig kan maken wat ik in m’n hoofd heb, maar problemen als slechte meshes en dergelijke blijven een probleem. Bovendien zou ik graag op een wat meer professionelere wijze willen leren werken. Nu is het 90% prutsen en 10% kennis. Ik zou dat graag omdraaien, en een bewijs van een opleiding werkt in het geval van een sollicitatie ook altijd beter. Dan is er een bewijs van je kunde. Bijkomend voordeel is dat het vlak bij mij in de buurt is dus zouden rare tijden geen probleem zijn.

Ik heb de site al wat doorgeplozen, maar kosten zijn alleen op aanvraag beschikbaar en ik heb een aantal dagen terug gemailt maar nog geen reactie mogen ontvangen. Heeft iemand een idee in welke richting qua prijzen ik moet denken en wat extra informatie is natuurlijk ook nooit weg.

Alvast bedankt

Bijdrager
    MauZ

Nurbs modellen

Bijdrager
    Xigh

Naja ik werk dan met hypernurbs. Is dat hetzelfde? Ik vind het verder wel een erg korte reactie:wink:

Bijdrager
    Xigh

Om iedereen even updated te houden.
    De opleiding valt tegenwoordig onder het QANTM College

http://www.qantm.nl

Bijdrager
    MauZ

trouwens, hoezo maya kopen???
    Maya PLE, helemaal voor gratis, alleen als je gaat renderen krijg je watermerken, maar ik niet dat daar enig hinder is als je het programma wilt leren.

Bijdrager
    h4a

Wellicht handig om ook te weten…. Wie heeft er ervaringen met 3D cursussen?
    Zo ja, heb je hier echt baat bij gehad om ermee verder te gaan?

Als ik mij niet vergis zijn Cinema4D & Maya de meest gebruikte pakketten voor op MAC of?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.