3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Ezra

3,5mm jack kabel met controls en microfoon te gebruiken met headphones?

Hallo iedereen,:)

Ik ben aan het overwegen om de Audio-Technica ATH-50X te kopen aangezien ik heel graag headphones wil met een degelijk geluid. Nu ben ik wat alle aspecten betreft tevreden met het product, maar vind ik het wel jammer dat ze geen kabel leveren met ingebouwde microfoon en controls.

Heeft iemand enig idee of er een losse kabel te verkrijgen is met 3,5 mm jack aan beide kanten met microfoon en 3 voudige controls? (volume up, middenknop, volume down)? En of die überhaupt wel werken? Ik heb namelijk geen idee of de headphones zelf daar fysiek aan te pas komen behalve het afspelen van bevoorbeeld een telefoongesprek.

Alvast bedankt!

Ezra

Bijdrager
    Ezra

Notitie: Ik ben erachter gekomen dat de MTH-50X een te diepe mini-jack ingang heeft waardoor het gebruik van 3rd-party kabels niet mogelijk is. Maar nu rest nog de vraag stel die plug kon er wel in kan het dan wel?

Bijdrager
    csteelooper

Ik heb zelf twee van dat soort gevalletjes hier liggen. Een van Belkin en een van Monster. De kabel gaat in je iDevice. Je hebt dan een Mic die op die kabel zit, en controls zoals jij ze bedoelt. Voor een kennis van me heb ik laatst gekeken of de Belkin nog te koop is (die is qua opbouw wat fijner), maar hij is bijna niet meer te vinden. Zie hieronder twee afbeeldingen:

(excuses voor de grootte van de afbeeldingen, ik heb ze van het net moeten plukken…)

Maar met deze kabel hoeft er ook geen andere kabel in je koptelefoon. Je gebruikt gewoon de normale kabel die ín de remote control geduwd wordt. Kijk maar of dit is wat je bedoelt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.