3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    gipsman

32bits in Mojave?

In onderstaande link wordt aangegeven dat Mojave 32bits niet meteen schrapt. Het zou dus betekenen dat apps zoals bv. iWeb nog blijven werken èn waardoor ik mijn macbookair 2011 meteen kan vervangen door bv. een macbook 12″ of macbookpro 13″. Of te optimistiscn?

https://www.imore.com/64-bit-mac-app-transition-what-you-need-know

Bijdrager
    Shmoo

Waarschijnlijk zal de ondersteuningen komen te vervallen in een toekomstige beta.

Dit nog maar de eerste beta en dus veel meer speelgoed om even je handjes nat te krijgen. Pas bij beta 3 of 4 zal het vorm beginnen te krijgen en vanaf versie 5 zou ik als developer mijn apps gaan testen en optimaliseren.

Bijdrager
    TheBigZ

gipsman op 8 juni 2018 om 18:51

.
    In onderstaande link wordt aangegeven dat Mojave 32bits niet meteen schrapt. Het zou dus betekenen dat apps zoals bv. iWeb nog blijven werken èn waardoor ik mijn macbookair 2011 meteen kan vervangen door bv. een macbook 12″ of macbookpro 13″.

Dat klopt. Staat ook in je link. Mojave ondersteunt nog steeds 32-bit apps. Maar de opvolger niet meer.

At WWDC 2018, Apple noted that macOS Mojave will be the last Mac operating system to support 32-bit apps. By fall of 2019, and possibly sooner, any 32-bit apps still on your Mac will no longer work.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.