3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    esmeralda de la vega2

2gb server ruimte, kan webhosten?

hey ik heb via mijn akademie van vroeger, 2gb server ruimte, die ik gebruik als ftp server… dus ik heb host/user-id/en wachtw. in mijn bezit. Nu vraagt het programma waar ik mijn website mee in elkaar wil zetten om het volgende :

“You will need to have the connection information to your MySQL database. If you don’t have this information you should check your webhost control panel or ask your webhost. You should have the following information:

– database host
    – database name
    – database username
    – database password

Once you have all of the above you are ready”

Nu vraag ik dus af of ik hieraan kan voldoen, hebben ze het over hetzelfde?? ik heb geen snars verstand van MySQL, dus dacht ik eerst aan free webhosting, maar als ik het hiermee zou kunnen?

Bijdrager
    MrAcid

Je hebt speciale rechten nodig om MYSQL databases aan te kunnen maken bij een hostingprovider. Tegenwoordig is het vrij standaard dat je gewoon bij je hostingpakket krijgt. Echter is het bij Universiteiten en Hogescholen zeker NIET gebruikelijk dat je dit kunt doen. Ik vrees dus dat je opzoek moet naar een andere host die je wel in staat stelt om MYSQL databases aan te maken.

Met de huidige informatie die je geeft kan trouwens niemand een definitief antwoord geven.

Bijdrager
    esmeralda de la vega2

Oke, dan weet ik wat ik moet gaan doen…. het was het proberen waard! Dankjewel voor de info!!!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.