6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Johan

2e Scherm uitschakelen

Vanwege het thuiswerken heb ik tijdelijk een 2e scherm aangesloten op mijn iMac 21,5 inch 2014.

Deze is aangesloten middels TB2–>DVI kabel.

Echter nu bleek mij dat als ik een film op een van de streamingdiensten (Netflix, Disney+ of Prime) wil kijken dan krijg ik wel geluid maar geen beeld.

2e monitor uitschakelen (stroom er af) niets helpt, pas als ik de TB2 kabel er uit trek is er weer beeld, en dit is een beetje omslachtig.

Ik heb al gezocht in instellingen maar niets gevonden, doe ik iets verkeerd of is dit ook anders op te lossen ?

Bijdrager
    TheBigZ

Klinkt mij als een snelle simpele handeling, die TB kabel eruit trekken.

Bijdrager
    Johan

<p class=”cite”>TheBigZ op 21 april 2020 om 18:51</p>
    Klinkt mij als een snelle simpele handeling, die TB kabel eruit trekken.

Niet als je lichamelijk beperkt bent en je computer zodanig staat opgesteld dat je er lastig bij kunt

Bijdrager
    Vision1

Als ik me niet vergis kan dat standaard niet.
    je kan dit volgens mij wel regelen met SwitchResX. Het is wel een betaalde tool, maar je kan de demo eens downloaden om te kijken of het waard is.

Bijdrager
    Kwadraatje

<p class=”cite”>Johan op 21 april 2020 om 17:17</p>
    Echter nu bleek mij dat als ik een film op een van de streamingdiensten (Netflix, Disney+ of Prime) wil kijken dan krijg ik wel geluid maar geen beeld.

2e monitor uitschakelen (stroom er af) niets helpt, pas als ik de TB2 kabel er uit trek is er weer beeld, en dit is een beetje omslachtig.

Ik heb al gezocht in instellingen maar niets gevonden, doe ik iets verkeerd of is dit ook anders op te lossen ?

Geen idee of het iets uithaalt, maar wat gebeurt er als je in Systeemvoorkeuren->Beeldschermen voor synchrone weergave kiest?

Bijdrager
    Johan

<p class=”cite”>Kwadraatje op 23 april 2020 om 16:18</p>

<p class=”cite”>Johan op 21 april 2020 om 17:17</p>

Geen idee of het iets uithaalt, maar wat gebeurt er als je in Systeemvoorkeuren->Beeldschermen voor synchrone weergave kiest?

Uiteraard al geprobeerd maar geen effect

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.