-
Q:
2e Scherm uitschakelen
Vanwege het thuiswerken heb ik tijdelijk een 2e scherm aangesloten op mijn iMac 21,5 inch 2014.
Deze is aangesloten middels TB2–>DVI kabel.
Echter nu bleek mij dat als ik een film op een van de streamingdiensten (Netflix, Disney+ of Prime) wil kijken dan krijg ik wel geluid maar geen beeld.
2e monitor uitschakelen (stroom er af) niets helpt, pas als ik de TB2 kabel er uit trek is er weer beeld, en dit is een beetje omslachtig.
Ik heb al gezocht in instellingen maar niets gevonden, doe ik iets verkeerd of is dit ook anders op te lossen ?
<p class=”cite”>Johan op 21 april 2020 om 17:17</p>
Echter nu bleek mij dat als ik een film op een van de streamingdiensten (Netflix, Disney+ of Prime) wil kijken dan krijg ik wel geluid maar geen beeld.2e monitor uitschakelen (stroom er af) niets helpt, pas als ik de TB2 kabel er uit trek is er weer beeld, en dit is een beetje omslachtig.
Ik heb al gezocht in instellingen maar niets gevonden, doe ik iets verkeerd of is dit ook anders op te lossen ?
Geen idee of het iets uithaalt, maar wat gebeurt er als je in Systeemvoorkeuren->Beeldschermen voor synchrone weergave kiest?
<p class=”cite”>Kwadraatje op 23 april 2020 om 16:18</p>
<p class=”cite”>Johan op 21 april 2020 om 17:17</p>
Echter nu bleek mij dat als ik een film op een van de streamingdiensten (Netflix, Disney+ of Prime) wil kijken dan krijg ik wel geluid maar geen beeld.2e monitor uitschakelen (stroom er af) niets helpt, pas als ik de TB2 kabel er uit trek is er weer beeld, en dit is een beetje omslachtig.
Geen idee of het iets uithaalt, maar wat gebeurt er als je in Systeemvoorkeuren->Beeldschermen voor synchrone weergave kiest?
Uiteraard al geprobeerd maar geen effect
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.