7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    jongens

2e keer downloaden na aankoop

Een tijdje terug had ik begrepen dat het binnenkort of per direct mogelijk zou zijn om alles wat je gekocht hebt in de itunes store (muziek) dat je dat nu gewoon nogmaals kan downloaden.

of ik ben een retard of het is gewoon niet mogelijk

kunnen jullie mij verblijden met wat informatie op dit gebied?

Bijdrager
    Sc-cal

is toch al een tijdje mogelijk, denk ik

Bijdrager
    jongens

kun je me dan ook verklappen hoe ik dit voor elkaar krijg?

Bijdrager
    Sc-cal

Hetzelfde album zoeken en terug downloaden of op de knop kopen drukken , hij zal dan zeggen dat je het album al eens gekocht hebt.

Is bij de App store ook zo.

Bijdrager
    jongens

ik d8 dat je een complete lijst kon zien die je al eens hebt gedownload.

is het ook mogelijk om 2 itunes accounts samen te brengen?

gewoon 2 NL accounts

Bijdrager
    FotoDirk

Ik denk dat het nog niet kan voor Nederland.
    Bij ons in Belgiƫ is dat pas actief gezet toen iTunes Match werd gelanceerd.
    Dus nog even geduld denk ik, er zou een overeenkomst zijn om iTunes Match nu ook in Nederland te lanceren.

In iTunes op PC/Mac zoek je in het menu aan de rechterkant dan aankopen op. Daar moet dan een lijstje te vinden zijn van al je aankopen. Per nummer wordt er aangeduid of het nummer in je iTunes bib zit (gedownload) of niet (een iCloud wolkje). Klik op het wolkje om het nummer opnieuw te downloaden.

Het kan ook via de iPod/iPhone/iPad. Start iTunes app op. En onder de ‘meer…’ tab zal je een optie ‘aankopen’ vinden.

2 accounts samenvoegen is vandaag niet mogelijk.

Bijdrager
    Chorro
    Sc-cal op 10 januari 2012

Hetzelfde album zoeken en terug downloaden of op de knop kopen drukken , hij zal dan zeggen dat je het album al eens gekocht hebt.

Is bij de App store ook zo.

Is bij de iTunesapp van iOS niet zo. 1x die fout gemaakt, was gewoon het geld nog een keer kwijt. Dacht ook dat het dus na 1 malig betalen gratis te downloaden was op m’n account.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.