6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Dynamic83

Tweedehands MacBook Pro 15" voor 1250 euro

Hallo,

Ik heb besloten om een macbook pro aan te schaffen. Nu ben ik marktplaats een beetje aan het afstruinen en ben ik tegen de volgende advertentie gelopen. Aangezien ik totaal geen ervaringen heb met 2e hands macs en de prijs die daar bij hoort vraag ik me af als dit een goede deal is of niet. Jullie hebben hier vast veel meer verstand van dan ik. Zouden jullie hier een oordeel over kunnen geven ?

Het betreft:

MacBook Pro 15″ Unibody Intel Core 2 Duo 2.53GHz (MB471),
    4GB, 320GB (geupgrade naar een snellere 7200 RPM)
    Superdrive, NVIDIA GeForce 9600M GT 512MB + GeForce 9400M.
    Apple care garantie tot april 2012

Aankoopdatum is april 2009.

Prijs 1250,- euro

Bijdrager
    Chorro

Het model is heel erg goed, ik heb d’r eentje uit die serie (maar dan met 2,66 gHz C2D). Prijs is mijns inziens aan de hoge kant, het is een MBP van 1,5 jaar oud met een nieuwprijs van 1599 als ik me niet vergis.

Mac2sell geeft aan dat deze laptop nog 960 euro waard is.

Bijdrager
    Dynamic83

thnx voor de snelle reactie:) Had idd al op Mac2sell gezien dat daar 960 stond. Maar op deze zit wel nog dik anderhalf jaar apple care… Heb alleen geen id als dat het prijsverschil waard is of dat de kans dat je hier gebruik van gaat maken klein is.

Bijdrager
    brinkey

De kans dat je er gebruik van maakt is niet ondenkbaar. Aan de andere kant is die Applecare via ebay voor minder dan 100 euro aan te schaffen. Gewoon prijs bepalen en bieden. Zo niet dan komen er wel meer kansen. http://www.tweedehandsmac.nl al gekeken?

Bijdrager
    Dynamic83

bedankt voor de link, ga ik idd eens op kijken. Er komen idd elke dag nieuwe advertentie’s en echt haast heb ik niet:) (al verheug ik me er wel op)

Bijdrager
    bebitoes

Ik heb voor deze macbook pro met dezelfde specs in november 2008 iets boven de 2000 euro betaald. Dit was dan ook nog met onderwijs korting.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.