3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    IMAC24

2e hands Apple TV hoe en wat?

hallo allemaal,

Ik heb zojuist een 2e hands Apple TV gekocht en zit toch met een paar vraagjes waar ik geen antwoord op kan vinden.

Er staan nog nummers/videoclips op de harde schijf, deze zijn niet van mij maar wil ik wel graag behouden, is dit mogelijk en zo ja hoe?

Kan ik van verschillende apple computers mijn bibliotheek overzetten dus vanaf je MacBook en iMac of kan het maar vanaf een computer?

En iemand nog andere leuke tips of trucs voor de Apple TV, want ik denk nog niet dat ik hem volledig benut.

Alvast bedankt voor je reactie!:)

Bijdrager
    Chillie

Er staan nog nummers/videoclips op de harde schijf, deze zijn niet van mij maar wil ik wel graag behouden, is dit mogelijk en zo ja hoe?

Dat kan volgens mij niet op een legale manier. Zelfde als iTunes gekochte muziek (met DRM). De koper moet de nieuwe eigenaar (of nieuwe pc/macbook) toestaan deze nummers te mogen beluisteren.
    Zou je met de vorige eigenaar moeten overleggen of hij dat ff toe wil staan vanuit zijn iTunes ofzo (weet niet hoe dat werkt) en dan moet het lukken lijkt mij.

Bijdrager
    soulutions

Qua achtergebleven inhoud kan ik je niet zo veel vertellen, maar volgens mij als je niks wist, blijft het er gewoon voor gebruik op staan (mits deze geen drm hebben)…

Voor de andere vragen kun je het beste even de handleiding downloaden… dan kom je er ook achter dat er maar 1 computer voor de main content zorgt en synct. Andere computers, mits aan, kunnen content delen via iTunes (mits content in iTunes)…

Dus voor nog meer vragen: RT(F)M

Ik had mijn TV voor de update 2.3 ge-patched met diverse codecs en XBMC en Boxee erop, om zo content van bijv. een HD in mijn netwerk af te spelen, zonder deze content eerst om te zetten etc. (alle codecs ‘lezen’ diverse videostructuren).

Maar die patch heb ik eraf gehaald d.m.v. de laatste update 2.3. Ik zet nu gewoon elk content om in no time op mijn Mac Pro (films in 10 min. of minder, gewoon met QT Pro) – als ik ’t gezien heb, knikker ik het weer af… TV series, films etc.

Wil je toch gaan pielen met je TV, check deze site voor hoe en wat: http://www.iclarified.com/entries/index.php?caid=2&scid=6

Succes :wink:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.