13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Timmeehh

2e Generatie iPod Touch doet heel gek.

Hoi,

Ik heb hier een 2e generatie iPod touch van een vriend liggen, omdat hij het niet meer deed.
    Dus ik ben er nu inmiddels al heel de middag mee in de weer.
    Geprobeerd om te restoren via iTunes, ook in DFU-Modus, maar blijf de foutmeldingen 2001,20, en 1601 krijgen.
    de iPod wil via de pc ook verder niet meer aan, en iTunes herkent hem ook alleen maar in DFU-modus.
    Het gekke is, dat als ik hem in het stopcontact steek, de iPod wel aan gaat, en gewoon te gebruiken is. Laat ik hem dan even liggen(om op te laden), en hij zegt dat de batterij al wat geladen is, en ik koppel hem af van het stopcontact, valt hij uit. Gaat niet meer aan, alleen maar in DFU-modus op pc, of normale modus via het stopcontact..

Ik weet niet zo goed meer wat te doen.

Oh, er zit Fw 3.1.2 op..

Alvast bedankt

Geblokkeerd
    Anoniem

kan je hem herstellen??

Bijdrager
    Timmeehh

Geprobeerd om te restoren via iTunes, ook in DFU-Modus, maar blijf de foutmeldingen 2001,20, en 1601 krijgen.

Niet dus..

Geblokkeerd
    Anoniem

ah niet goed gelezen.
    was de ipod gejailbreakt?

Bijdrager
    Timmeehh

Ja. Probeerde al in cydia te komen, maar liep vast bij het laden van de data..

Geblokkeerd
    Anoniem

heb je een mac of een windows?

Bijdrager
    hansiedejong

Lees eens! Hij zegt toch telkens PC!

Geblokkeerd
    Anoniem

op een pc kan je ook mac draaien!

Bijdrager
    hansiedejong

Maar niet legaal, illegale dingen zijn verboden op OMT. En nu weer back On Topic.

Bijdrager
    Timmeehh

Inderdaad op een PC geprobeerd, inmiddels nu ook op een Mac mini geprobeerd, maar dat werkt ook niet. Nu maar even iPod aan de lader gehangen, kijk over een uurtje wel even verder

Bijdrager
    PowerMacje

Laat ik hem dan even liggen(om op te laden), en hij zegt dat de batterij al wat geladen is, en ik koppel hem af van het stopcontact, valt hij uit. Gaat niet meer aan

Dit soort taferelen kunnen wijzen op een dode batterij.
    Ik heb ongeveer hetzelfde gehad mijn mijn iPod touch 1G, en daar was de batterij toen aan z’n eind.

Bijdrager
    iMartijnn

Is er een mogelijkheid om hem te updaten naar 4.1? Misschien dat je dat eens kan proberen….

Bijdrager
    Hansi2124

Even gekeken in dit forumonderdeel leverde deze posting op:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/itunes-foutmelding-over-mn-ipod-touch-2g

Misschien lukt dat ook bij jou?

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.