8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    corneeltje

2dehands

Tegenwoordig moet je blijkbaar niet meer op 2dehands.nl zijn voor een MacBook. Het krioelt er van de MacBook Pro’s 17 inch aan topspecificaties voor een te lage prijs. Afkomstig van wellicht telkens dezelfde persoon. Als je reageert, krijg je een antwoord in slecht Nederlands. Heel vreemd allemaal! Als puntje bij paaltje komt moet je wellicht eerst je betalen en dan pas afhalen… Ofwel is er ergens een container gestolen. Wel moeilijk om het kaf van het koren te scheiden zo…

Bijdrager
    Chorro

En dat is het openen van een nieuw topic waard?

Bijdrager
    corneeltje

Voor mij wel, ja. Mag het effe in de lounge?

Bijdrager
    chatsmit

tweedehandsmac.nl heb ik wat dat betreft nog geen slechte ervaringen mee gelukkig

Bijdrager
    KarelWillem

Tweedehandsmac.nl dateert uit 1963.

Ik weiger daar nog op te kijken. Wat een oude zooi zeg!

Gewoon Marktplaats. En zo moeilijk is kaf en koren scheiden niet hoor.

Als jij zelf reageert op advertenties met belachelijk lage prijzen, dan weet je toch al dat het niet klopt?Overigens is het vaak eenvoudig aan de tekst te zien dat het een buitenlander, of in ieder geval een oplichter is. Het zijn meestal gewoon lappen gekopieerde specs.

Dergelijke advertenties laat je natuurlijk altijd links liggen.

Bijdrager
    iDuck

Precies. Gelukkig zijn oplichters die het van particulieren op Marktplaats moeten hebben, of een andere 2ehands site, erg dom. Althans dat is mijn ervaring, en dat heb je dus zo door.

Bijdrager
    Stripe

En bij dergelijke aankopen altijd het artikel komen ophalen om het te bekijken en te testen. Dan zit je aardig safe.

Moderator
    unSOUND
    corneeltje op 27 september 2010

Voor mij wel, ja.

Maar voor ons niet.:wink:

Hier dus graag verder als je over tweedehands aankopen wilt praten:
    http://www.onemorething.nl/community/topic/goede-tweedehands-mac-sites

Of hier als je gewoon even iets wilt ventileren:

Afreageerdraadje

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.