13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

2de account op ipad

Lieve applefan’s en gebruikers :).

Ik heb een ipad 2 en mijn moeder wil er ook 1.
    Maarja… ken het wel dan koop ze zo’n ding en dan is het niks en dan lig het maar te liggen.
    Alsof mijn ipad veel gebruikt word….

Maargoed ik heb voorgesteld om mijn ipad te lenen.

Simpele vraag : Kan er een 2de account aangemaakt worden en voor de ipad gebruikt worden. (zonder computer)
    En dan mag er best mijn betalingen verkeer in zitten, dat maakt niet uit. Maar mijn wachtwoord is nog ouderwets en simpel maar niet voor moeders geschikt en mijn apps zijn niet moeders geschikt.

Bedankt alvast!

Bijdrager
    vizjuul

Volgens mij is dat niet mogelijk.
    Heb wel ergens gelezen dat daar “aan gewerkt wordt”.

Bijdrager
    Soulshaker

Nog niet , maar ze zijn er wel met bezig .

Patent maakt multi-user iPad mogelijk

Bijdrager
    snijder

Misschien aparte bladzijde of mappen met apps maken die speciaal voor je moeder zijn?
    en dan uitleggen dat dat haar ‘gedeelte’ is?

Geblokkeerd
    Anoniem

ja maar mijn moeder kan niet wachten tot 2015. Ik zal toch niet enige zijn met dit “probleem”.
    Hoef niet continu te wisselen maar gewoon 1 maling een ander account op mijn ipad hebben.

Bijdrager
    snijder

Enigste wat ik kan bedenken.. als het voor een langere periode is.. back-up maken. en dan schoon beginnen om haar apps etc d’r op te zetten. en als jij hem na die periode weer wilt.. zet je je back-up terug

Moderator
    unSOUND

Als de iPad gehaibreakt is, kun je wel accounts maken dacht ik…

Geblokkeerd
    Anoniem
    snijder op 05 januari 2012

Enigste wat ik kan bedenken.. als het voor een langere periode is.. back-up maken. en dan schoon beginnen om haar apps etc d\’r op te zetten. en als jij hem na die periode weer wilt.. zet je je back-up terug

goed idee, kan ik eens proberen.

Bijdrager
    Emielgroendijk

Mijn moeder heeft ook een ipad die ik regelmatig gebruik. Ik heb gewoon een mapje met mijn apps, dan heb zij er geen last van. Op alle andere applicaties zorg ik er gewoon voor dat het weer was zoals het was voordat ik het gebruikte. Je moet gewoon zorgen dat ze niet in jouw dingen gaat rommelen:)

Geblokkeerd
    HereIsTom
    MEEUW op 05 januari 2012

Lieve applefan\’s en gebruikers :).

Ik heb een ipad 2 en mijn moeder wil er ook 1.

Maarja… ken het wel dan koop ze zo\’n ding en dan is het niks en dan lig het maar te liggen.

Alsof mijn ipad veel gebruikt word….

Maargoed ik heb voorgesteld om mijn ipad te lenen.

Koop gewoon een iPad voor je moeder, die laat ze dan echt niet meer liggen als ze er eenmaal zelf eentje heeft en dan ben je ook van het probleem af, want 2 accounts op een iPad kan niet:wink:

Bijdrager
    Emielgroendijk

Koop gewoon een iPad voor je moeder, die laat ze dan echt niet meer liggen als ze er eenmaal zelf eentje heeft en dan ben je ook van het probleem af, want 2 accounts op een iPad kan NOG niet

Geblokkeerd
    HereIsTom

Ja als hij minstens nog een half jaar of langer geduld heeft kan het misschien wel:wink:

Bijdrager
    lucschram

Zonder jailbreak is dit niet mogelijk.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.