13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Bintje

2call website betrouwbaar?

Dag allemaal,

Mijn oude telefoon begint wat kuren te vertonen, dus ik ben van plan om een nieuwe aan te schaffen. Waarschijnlijk wordt dat de Sony Ericsson C905. Met mijn huidige sim only abonnement ben ik erg tevreden, dus ik wil de telefoon los (simlockvrij) aanschaffen. Het ding is niet erg goedkoop, maar ik kwam uit op de website van 2call.nl. De telefoon stond daar voor bijna 100 euro minder dan op Bol.com. Na nog meer zoekwerk kom ik hem voor nog eens 100 euro goedkoper (279) op Degsm.nl. Daar zit wel een T-Mobile simlock op maar dat geeft niet omdat mijn abo ook T-Mobile is.

Maar ik twijfel. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze websites? Komen ze hun bestellingen wel na? Of kan ik beter 100 euro meer uitgeven en naar Bol gaan?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    jeroenps3

ik heb met zowel bol.com en 2call.nl ervaring.

Met bol.com alleen over wat kleinere dingen, zoals oordopjes. Maar die waren prima, binnen 1 dag, bezorgd.

Met 2call heb ik helaas wat minder goede ervaringen, ik heb daar toen mijn sony xperia besteld, incl abbo, en had daar om nummerbehoud gevraagt. dat was niet toegepast en ze hebben me daarbij ook verkeerde info verstrekt waardoor ik het ook niet meer terug kan halen. Ze hebben daar altijd op gereageerd dat het mijn fout was, en hebben totaal geen moeite gedaan om het goed te maken.

Nu snap ik dat het abbo verhaal voor jou niet geldt, maar ik bestel niet meer bij 2call.nl

succes met je aankoop,

ps een mooie telefoon

Inactief
    Anoniem

Bij telfort kan je wel een telfort telefoon kopen bij een site of dealer, maar dan kan je abbo er niet op… ik zou dus goed nakijken of dat bij tmobile anders is. prepaid is bij telfort prepaid en abbonoment is simlockvrij bij telfort.

Bijdrager
    Bintje

Nja ik heb T-Mobile en daar hebben ze dat niet geloof ik.

Ben alleen bang om straks mijn centjes kwijt te zijn en geen telefoon te hebben.

Bijdrager

Reeds twee telefoons via 2Call besteld en vrienden van me ook al eens. Nog nooit geen negatieve ervaringen gehad of gehoord.

Moderator
    Strifer

ik vond de medewerker van de internetshop aan de telefoon (bart en zijn collega’s) professioneler dan de collega’s die op het algemene nummer bereikbaar waren.

verder een prima ervaring, telefoons besteld en snel gekregen. hou er wel rekening mee dat als je abonnement een verlenging is, het even duurt voordat alles verwerkt is (ik moest even een periode overbruggen met internet).

Bijdrager
    reneo

Ook hier prima ervaringen met 2call.nl
    Ik zelf een iPhone besteld en een paar vrienden ook. Met ideal betaald en de volgende dag al in huis…

Bijdrager
    Angelzilla

Hier ook goede ervaringen met 2call. Ik heb bijna een jaar geleden een iPhone besteld in combinatie met een verlenging van mijn Vodafone abonnement. Verwerking e.d. ging allemaal netjes en ik had mijn telefoon 2 dagen later binnen.
    En daarna heb ik verder geen contact met ze gehad, dus over service e.d. kan ik niks zinnig zeggen.

Bijdrager
    Bintje

Oh dat klinkt over het algemeen goed.:)
    Hebben jullie ook ervaring met deGSM.nl?

Bijdrager
    Brac

Daar zijn sites voor :P

Bijvoorbeeld:
    http://www.telecomvergelijker.nl/cat/112

Bijdrager
    Marieke1232

Ik bestel al jaren via 2call. Erg tevreden! Ook gsmweb.nl goede ervaringen.

Bijdrager
    Kasper

Ik heb mijn iPhone bij 2call.nl besteld.

Was snel geleverd !

Verder geen issues gehad, was een iPhone 8 GB met Vodafone abbo, gelukkig kon dat daar want er is geen haar op mn hoofd die er ooit aan zou denken T-Mobile te nemen.

Kasper

Bijdrager
    Bintje

Nou met mijn Sim Only abbo van T-Mobile ben ik best tevreden. 150 belminuten en 150 smsjes voor maar 6 euro per maand.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.