5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

2048 error bij stream

Als ik op deze pagina naar de radio wil luisteren, wordt deze link in een nieuw venster geopend. Als ik op play klik krijg ik echter een 2048 error.

Iemand raad?

NB Ik heb de laatste versie van Flip4Mac.

Edit: op een Windows laptop werkt de stream wel.

Bijdrager
    Hansi2124

Hier hetzelfde.

Bijdrager
    csteelooper

Hier geen enkel probleem… Heb zowel versie 2.3.6.5 als 2.3.8.1 geprobeerd (laatste = nieuwste beschikbaar). Misschien lag de feitelijke stream er even uit (dat lijkt de meest voorkomende oorzaak voor dit probleem)? Als je deze fout krijgt na het openen van een .PLS-playlist, dan betekent het meestal dat geen van de feitelijke streams die in het bestand genoemd staan, werkt (dan wel begrepen wordt door Flip4Mac).
    Maarja, bij mij deed alles het dus. Zowel vandaag (Donderdag) als gisterenavond (Woensdag).

Wat je wel nog even zou kunnen proberen is wat er gebeurt als je de link plakt in het Open URL venster van Quicktime (7) [COMMAND+U].

Ik heb het PHP-bestand even doorgespit en een directe link naar de stream gevonden ([URL=http://69.4.230.128:8036]klik[/url]). Wat gebeurt er als je die opent? krijg je dan dezelfde fout?

Ik las op Google ook dat Safari wel eens voor dit probleem kan zorgen. Heb je een andere browser dan Safari, waar je dit in kunt checken? Wel vreemd trouwens, dat alles bij mij wel goed werkt… (Nu alleen m’n Fries iets opvijzelen :razz:)

Bijdrager
    johnkeates

Soms is het probleem de beveiliging van de media. F4M kan alleen onbeveiligde streams afspelen. Als je toevallig ook andere windows media onderdelen op je Mac hebt staan kan je ze dan soms wel afspelen, maar de pure F4M kan dat niet. (Die kan ook niet hoger dan windows media 9)

Inactief
    Anoniem
    csteelooper op 17 maart 2011

Misschien lag de feitelijke stream er even uit (dat lijkt de meest voorkomende oorzaak voor dit probleem)? Als je deze fout krijgt na het openen van een .PLS-playlist, dan betekent het meestal dat geen van de feitelijke streams die in het bestand genoemd staan, werkt (dan wel begrepen wordt door Flip4Mac).

Op mijn Windows laptop deed de stream het op hetzelfde moment wel. Het ligt dus niet aan de stream lijkt mij.

Wat je wel nog even zou kunnen proberen is wat er gebeurt als je de link plakt in het Open URL venster van Quicktime (7) [COMMAND+U].

Had ik al geprobeerd maar zonder succes.

Ik heb het PHP-bestand even doorgespit en een directe link naar de stream gevonden ([URL=http://69.4.230.128:8036]klik[/url]). Wat gebeurt er als je die opent? krijg je dan dezelfde fout?

Nee, dat werkt wel.

Ik las op Google ook dat Safari wel eens voor dit probleem kan zorgen. Heb je een andere browser dan Safari, waar je dit in kunt checken?

Firefox heb ik ook geprobeerd maar ook zonder succes.

Bedankt.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.