7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Dward

2750 mAh non-Apple batterij voor iPhone 6?

Môge,

Ik ben van plan de batterij van mijn iPhone 6 te vervangen en zie op een aantal sites batterijen voorbijkomen die (pretenderen) veel meer capaciteit te hebben dan de door Apple geleverde batterijen. Tot wel 2750 mAh toe.

Wat denken jullie daarvan? Iemand ervaring met third party batterijen met veel meer capaciteit?Doen of lekker laten liggen en vor origineel gaan?

Groet!

Dward

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Apple levert geen losse accu’s

Geblokkeerd
    Anoniem

Accu’s zijn altijd een lastig dingetje, vooral omdat de ervaringen heel erg uiteen kunnen lopen. Zelf ben ik sceptisch over niet-originele onderdelen, zeker als je zo’n verschil in mAh hebt (hoezo maakt Apple dat niet? Waar zit de adder?). Hoe het technisch zit, geen idee.

Dan zou ik persoonlijk lekker voor origineel gaan. Bij de Apple Store kost het €29, bij een lokale reparateur kan het ook wel voor die prijs. Wat Joop(3x) zegt is waar, maar je kan wel aan accu’s komen die uit dezelfde fabriek komen als waar Apple ze haalt (OEM).

Bijdrager
    JoopJoopJoop

“uit dezelfde fabriek komen” hoe controleer je dat? de vlotte babelaars  (niet geauthosieerde “reperateurs”) beweren vaak alles wat jij wilt horen.

Die deal van Apple zelf, 29€ moet je altijd doen ,loopt nog tot eind van dit jaar..

Bijdrager
    Hyrax

Maakt het je niet zo veel uit en heb je geld om een nieuwe iPhone te kopen (hij kan niet meer gerepareerd worden bij Apple als je zelf de batterij hebt vervangen of laten vervangen bij een ongeautoriseerd servicepunt), probeer het dan vooral.

Wil je nog een aanzienlijke tijd met je iPhone doen, ga dan voor de €29 vervanging bij Apple

Bijdrager
    Shmoo

Als je het om welke reden dan ook graag zelf wilt doen zou ik kiezen voor een accu die het meest in de buurt komt van wat standaard inzit.

Bijdrager
    Dward

<p class=”cite”>Hyrax op 23 september 2018 om 13:25</p>
    Maakt het je niet zo veel uit en heb je geld om een nieuwe iPhone te kopen (hij kan niet meer gerepareerd worden bij Apple als je zelf de batterij hebt vervangen of laten vervangen bij een ongeautoriseerd servicepunt), probeer het dan vooral.

Hoeveel garantie zit er nu dan nog op een iPhone 6?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.