6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Freezid

25 Oktober in de rij?

Beste MacFans,

Zijn, of worden, er al plannen voor het wachten in de rij? Zelf denk ik rond middenacht op het leidseplein te vestigen.

Freezid

Inactief
    Anoniem

Ik ga dit jaar ook, hoewel ik nog niet weet hoe laat ik ga.
    Dit laat ik ook een beetje af hangen van het weer.
    En hoe druk het al is om bijvoorbeeld 6 uur, ik ben namelijk die dag al voor werk in amsterdam, dus kan zo door als nodig.

Bijdrager
    pim939

Ik ben van plan om te gaan maar zit een beetje met het vervoer dus er is kans dat het mogelijk is dat ik niet kan komen… Of ik moet vanavond al met de trein richting Amsterdam gaan maar dat zie ik eigenlijk niet zo zitten.

Bijdrager
    dondersteen

Ik ben heel erg in dubio of ik in de rij zal staan of niet. Ik wil de 16gb goud en ik heb gehoord dat die in andere landen heel snel ging. Ik vraag me af of ik, als ik om 02:30 aankom, überhaupt nog kans maak op een gouden iPhone. Zou een beetje lullig zijn als ik er na 5 uur wachten achterkom dat ik achter het net vis :/ Zijn er mensen die in voorgaande jaren zijn geweest en die me kunnen vertellen of 6 uur vóór de openingstijd doorgaans voldoende is?

Bijdrager
    pim939

Het ziet er naar uit dat ik niet zo vroeg in de rij kan gaan staan :/ Ik heb gehoord dat als je om 4 uur in de rij gaat staan er dan wel al een aardige rij staat maar je nu wel een iphone hebt. Weet iemand hoe laat je ze ongeveer online kunt kopen of hoe het met de voorraad van de andere resellers zit?

Bijdrager
    dondersteen

iCentre heeft ze in elk geval niet (had ik al gevraagd) en ik vermoed dat andere resellers ook nog even zullen moeten wachten.

Wat de rij betreft, ligt het waarschijnlijk ook aan de kleur die je wilt. In de VS was er in ieder geval heel veel space grey aanbod en nauwelijks zilver en goud. Sommige winkels hadden zelfs alleen maar space grey in voorraad.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.