7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bluepower

246 kb foto afdrukken of 50 x 50 canvas doek

Dit is dus tevens mijn vraag,wordt het wat als ik een foto van 246 KB b:640 x h:480op een 50 x 50 canvas doek laat afdrukken?en zo niet zou het dan mogelijk zijn om de foto digitaal te bewerken dat dit wel mogelijk is?

M.v.g Martin

Bijdrager
    compie

dat wil met photozoom 2

http://www.benvista.com/

:wink:

Bijdrager
    DrStrange

Wordt MiniSteck kwa pixels.

Neem aan dat je ‘m nog wel hires hebt hè… :)

Bijdrager
    joasdekker

Je zal wellicht zien dat de foto wat minder scherp is geworden, maar het is denk ik maar net wat voor kwaliteit je zelf wil.
    Ik heb zelf een foto van een mooie zonsondergang die is genomen met een mobiele telefoon laten afrukken op een kanvas doek van dezelvde afmetingen.

Ja je ziet dat de foto wat minder scherp is, maar het resultaat is voor mij voldoende voor het doel.

grts,
    joas

Bijdrager
    Nelis00

Bij de Hema zal het niet lukken, maar als je bij een reclamebureau om de hoek binnen stapt kun je vragen of ze even een detailopname van 10×10 cm willen uitdraaien op het gekozen materiaal.
    Althans zo zou het gaan als je bij ons binnen zou stappen en onzeker was over de kwaliteit.
    Dan weet je veeeel meer dan 1000 verschillende reacties op een forum.

Ligt aan verschillende factoren, wanneer je bijv op een ‘onbewerkte canvas’ gaat printen zul je het misschien nieteens zien, maar wanneer je bijv. een soort pakt met een coating zodat je scherpere afdrukken kunt uitdraaien zul je al snel zien dat het kwalitatief niet toerijkend is.

En mijn ervaring is dat programma’s als Photozoom 2 enz gewoon geldklopperij is…
    Ik heb het liggen, maar gebruik het nooit meer sinds ik in Photoshop gewoon 10% vergroot tot het juiste formaat.

Bijdrager
    compie

kijk eens in je mail ( nu 150 dpi bij 50 cm breed)

photozoom is echt geen geldklopperij

beste zoomprogramma

:D

ps ik zou hem hier laten printen:

http://www.canvascompany.nl

goede ervaringen mee

Bijdrager
    bluepower

Computergenie

nogmaals bedankt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.