-
Tsja, wat zal ik eens doen?
Upgraden en mijn quickpwn vergeten, of geduldig wachten tot er weer een nieuwe crack is?
Dilemma’s…
Goed beschouwd is de enige crack die ik gebruik de 5 iconen in mijn dockje en de iPod indeling met muziek en video onder één knop.
Ah, what the heck. Ik gooi 2.1 er wel op.
Nou ja, morgen dan. Want voorlopig is de hele Apple server zo’n beetje down.
ik dank u … heb de link ook even hier neer gezet
http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=133392&postdays=0&postorder=asc&start=75
Ik heb zojuist de update gedownload, alleen wanneer ik op m’n Touch een Genius-afspeellijst wil maken krijg ik de melding: Genius-Afspeellijsten zijn uitgeschakeld. Schakel ze in via iTunes.
Iemand een idee waar ik het in kan schakelen, want ik kan het nergens vinden!Goed. Sinds 2.1 heb ik mijn iPod al drie keer hersteld. So far so good.
Maar op het moment dat er gesynchroniseerd gaat worden begint het stevig mis te gaan.
Reserviekopie maken e.d. lukt nog. En dan begint de iPod te piepen alsof de stroomvoorziening telkens wegvalt.
Na een nummertje of wat kopiëren pleurt hij er uit en krijg ik de melding dat er geen iPod is aangesloten o.i.d.
Of helemaal geen melding, maar valt de verbinding tussen iPod en iTunes gewoon botweg uit.En dat blijft zo maar doorgaan. Iemand nog een verfrissend idee om dit op te lossen?
Ja, dat lijkt mij ook het beste.
Ik kan alleen even niet meer vinden hoe ik nu ook alweer een andere firmware kan kiezen bij Herstel.
Ik dacht met shift ingedrukt. Maar het kreng staat nu wéér 2.1 te herstellen.
8)
edit:
——–
Eerst iPod in DFU mode zetten
Dan met alt ingedrukt op Herstel klikken
Firmware 2.0.2 kiezen
Herstellenen duimen…
Pffffff….. na het downgraden naar 2.0.2 blijft de iPod gelukkig gewoon normaal synchroniseren.
Geen gepiep of halverwege afbrekende contacten meer. Het is wel best zo. Geen 2.1 meer voor mij.
edit:
——-
Wat kan het schelen. Gewoon nog een keer de 2.1 over de 2.0.2 heen en hoppa; geen problemen meer.
Ik had de quickpwn er op staan, dus dat zal het probleem wel geweest zijn. Kan je Apple niet kwalijk nemen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.