18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    himac

200GB in een eMac 800?

ff snel simpele vraag.

kan een eMac 800 mhz een 200GB aan?

Alvast bedankt

Bijdrager
    ParadoX

ik weet wel dat de 700 mhz max 160 kon trekken:?

Bijdrager
    himac
    ”ParadoX”

ik weet wel dat de 700 mhz max 160 kon trekken :?[/quote1

WOUTER!:evil:

dit is even sirieus! ik moet dit gewoon ff weten!

Bijdrager
    ParadoX

Eeey rick, niet zon grote mond he beetje respect voor mensen die ouder zijn:P

Bijdrager
    iFredo
    ”himac”
    ”ParadoX”

Frustaties?? :?

Bijdrager
    WebJ
    ”himac”
    ”ParadoX”

Hij geeft toch een antwoord op jouw vraag? De 700mhz eMac kan 160gb aan, wordt toch niet meteen zo boos…. :innocent:

Bijdrager
    himac
    ”WebJ”
    ”himac”
    ”ParadoX”

Hij geeft toch een antwoord op jouw vraag? De 700mhz eMac kan 160gb aan, wordt toch niet meteen zo boos…. :innocent:

ik ben nu ook met Paradox aan het iChatten, hoe doet dit om mij te pesten… ik wil alleen maar weten of de 800 versie 200GB aan kan

Bijdrager
    kevkoptel

Intern gaat dat moeilijk worden… is voor een laptop wel zeer veel. Zeker als je sata schijf wilt.

Bijdrager
    Mark Kokos

Laptop…Mmmmm, eMac is geen laptop! :?

Bijdrager
    himac

ik had er toch bij gezet eMac?:?

voor iBook of PB is het idd erg veel, maar zou het “intern” dus in een eMac passen?

zou de eMac het aankunnen?

Bijdrager
    xPer

Al op http://www.xlr8yourmac.com gekeken?

Een korte zoektocht leverde meerdere reports van gebruikers die grote IDE disks (inclusief 200MB) in hun eMac hebben geinstalleerd en werken. Blijkt wel af te hangen van je OS X versie. Minimaal Jaguar als ik het snel zag.

Kijk zelf even voor meer details op :
    http://www.xlr8yourmac.com/IDE/big_ide_drive_support.html#storytop

en zoek voor reports voor jouw specifieke situatie in hun drive database op:
    http://forums.xlr8yourmac.com/drivedb/search.drivedb.lasso

Bijdrager
    kevkoptel

oei foutje… Ik hd echt iBook gelezen. De zon begint door te slagen. (of regen)

Bijdrager
    sabine

even kijken op de apple site over de emac leert ons dat er in de nieuwe modellen een schijf tot 160bg in kan. dus ik heb zo’n sterk vermoeden dat oudere modellen ook niet hoger zouden kunnen dan 160 gb

Bijdrager
    Pink Grapefruit
    ”sabine”

even kijken op de apple site over de emac leert ons dat er in de nieuwe modellen een schijf tot 160bg in kan. dus ik heb zo’n sterk vermoeden dat oudere modellen ook niet hoger zouden kunnen dan 160 gb

Das natuurlijk onzin. Wat Appl verkoopt is niet altijd het maximum. Ik kan in mijn iBook nu een schijf van 60GB zetten, maar ik heb hem destijds met 40GB (was max.) gekocht… Dus.

Check XLR8YOURMAC, volgens mij kan het gewoon.
    Er was ooit een limiet op 127GB. Maar aangezien er dus al 160GB inkunnen hoef je je daar niet druk om te maken. Een 200GB gaat dus ook werken.

Bijdrager
    passenger

160 GB is geloof ik wel het maximum voor 1 partitie.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Ik heb mijn rete oude imac DV van 13 gb naar 120 gb upgegrade en dat werkt prima. Ik kan me niet voorstellen dat de eMac geen 200GB aan kan. Het ergste wat er kan gebeuren is dat de eMac niet meer dan 160GB ziet op de harde schijf van 200GB.

Bijdrager
    Beastie Boy
    ”passenger”

160 GB is geloof ik wel het maximum voor 1 partitie.

denk ik ook, dus als je de schijf verdeelt in 2 partities van 100GB is er niets aan de hand volgens mij

Bijdrager
    BlueRose_76

Het heeft te maken met de bus snelheid te maken (hoe de HD aan bord gekoppeld wordt). Als het ATA100 is wordt maximaal 120GB ondersteund.
    Zie ook hier: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=23544&highlight=

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.