5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Ratz

1x in iTunes maar 2x op de iPod, 1 band alleen…..

Ik heb behoorlijk wat songs op de iPod maar ik zie dat van 1 band alles dubbel op de iPod staat waarbij het maar 1 keer in de reguliere iTunes staat. Ook in de mappenstructuur staat het prima, geen m3u ofzo.
    Weird he!
    PS De band is The Beatles, dus er staat op de iPod 2x The Beatles onder elkaar en dan alle albums.

Gelukkig wel de beste band ter wereld, zou het daardoor komen?:D

Serious, vraag mij wel af hoe het kan….. de rest van de 30 GB staat prima.

Bijdrager
    puntKoen

Je zou je iPod even kunnen herstellen in iTunes, de database wordt dat opnieuw opgebouwd. Weet je zeker dat het twee keer dezelfde ‘The Beatles’ is? Geen extra spaties of zo?

Bijdrager
    TodiWa
    ”Koen.”

Je zou je iPod even kunnen herstellen in iTunes, de database wordt dat opnieuw opgebouwd. Weet je zeker dat het twee keer dezelfde ‘The Beatles’ is? Geen extra spaties of zo?

Ja, dit kan goed, ik heb dit ook veel meegemaakt. Selecteer eens al je liedjes van ‘The Beatles’ en selecteer daarna ‘Info’, zet dan bij artiest ‘The Beatles’, zo weet je zeker dat alles op eenzelfde manier geschreven is. Laat ons iets weten als het heeft geholpen! :)

Bijdrager
    Ratz

Thanks guys,
    Er staat niet iets anders met spaties maar…….
    In iTunes staan de reguliere albums onder ‘ Beatles’ (zoals white album, sgt.pepper en dan nog een stuk of 15)….. maar heb ik ook een stuk of 3 albums onder ‘ The Beatles’ staan. En dit is dus in de gewone iTunes.

Op de iPod staan dus onder elkaar:
    -Beatles (met de 15 albums)
    -The Beatles (met de 3 albums)
    -Beatles (nog een keer de 15 albums)
    -The Beatles (met nog een keer de 3 albums)

Zien jullie daar een verklaring in?
    En Koen, misschien i.d.d. helemaal herstellen/database opnieuw opbouwen, hoe doe je dat?

Bijdrager
    TodiWa

Als je je iPod wilt herstellen doe je dit als volgt:

– Eerst plug je je iPod in je computer. In iTunes zou de iPod dan onder ‘Apparaten’ moeten staan.

– Bij het onderdeel ‘Versie’ zie je dan zoiets:

– Klik op de ‘Herstel’-knop

Nu bouwt je iPod de database opnieuw op.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.