7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    karel.me

1ste Mail Mobistar – iPhone België

Ook Mobistar is begonnen met mailtjes sturen over de iPhone,
    jammergenoeg niets dat we nog niet wisten :

De iPhone in België, in exclusiviteit dankzij Mobistar.

Beste Karel,

Hierbij vind je de eerste iPhone newsletter.

De iPhone zal dankzij Mobistar heel binnenkort in België beschikbaar zijn..

De iPhone 3G, is gloednieuw… een uitzonderlijke telefoon gecombineerd met de functionaliteiten van een iPod en de meeste geavanceerde webbrowser, via het supersnelle 3G netwerk van Mobistar.

Stap binnen in de nieuwe wereld van de iPhone 3G.

» Surf overal op internet, gemakkelijk en snel. Het 3G netwerk van Mobistar garandeert u de grootste mobiele high speed data-dekking in België (EDGE, 3G, HSDPA).
    » Downloaden en bekijken van videos of beluisteren van lievelingsmuziek. Er zijn geen limieten.
    » Dankzij de geavanceerde GPS functionaliteiten wordt het uw nieuwe reisgenoot.
    » Voortaan hebt u uw kantoor bij de hand met de push technologie die u een permanente toegang geeft tot e-mails, attachments, agenda en contacten.
    De iPhone is dun en met zijn 133 gram een echt lichtgewicht. Het toestel is beschikbaar in zwart én wit.

Geen excuus meer, de wereld ligt nu echt in je handen.

De iPhone3G in detail ontdekken ? Het is nu, dankzij Mobistar.

Schrijf je vrienden in opdat zij ook van de exclusieve info kunnen genieten.

EDIT: 1 nieuwtje ! Geen limieten…

Bijdrager
    Poestie

Uitgezonderd dat er geen limieten zijn op het dataverbruik, is er inderdaad niets nieuws vermeld. Hopelijk volgt er spoedig meer informatie…

Bijdrager
    iphonerox

Geen limieten, ik ben benieuwd naar de voorwaarden.
    En wat proximus gaat doen:)

Maar nog interessanter gaat de manier zijn waarom mobistar de Iphone gaat ‘verkopen’.
    Met coupon?

Bijdrager
    Timpie

Mss bedoelen ze het wel helemaal niet op die manier he.
    Volgens mij bedoelen ze gwn dat de mogelijkheden van de iPhone vrijwel oneindig zijn, niet dat er geen datalimiet is

Bijdrager
    MrAcid
    ”Timpie”

Mss bedoelen ze het wel helemaal niet op die manier he.
    Volgens mij bedoelen ze gwn dat de mogelijkheden van de iPhone vrijwel oneindig zijn, niet dat er geen datalimiet is

Inderdaad, het kan twee kanten op gelezen worden. Ik zou nog niet te vroeg juichen.

Bijdrager
    TheM4inframe

idem

Bijdrager
    tommy666

Dit kan héél goed in het topic over de iPhone in België ondergebracht worden. Voor de nieuwsbrieven van T-Mobile moet dat niet aangezien dit nog altijd een .nl forum is,en geen .be;-)
    slotje dus.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.