6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr Van

1st generation iPhone gelocked

Na 1 week stuntelen, geef ik het op.

Mijn oude iphone (deze was gejailbreakt toen ik hem ooit kocht) heeft mijn zoon aangesloten op de computer en heeft deze ge-update.
    Nou kon hij natuurlijk niet weten dat deze volledig gelocked zou worden, maar het lukt me op geen mogelijkheid deze weer normaal te krijgen.

Via onemorething en iphone club meerdere instructies gevolgd. van DFU, restore, 2G firmware installeren, rebooth , noem het maar op.
    Oudere itunes erop gezet 7.5 / 7.7..
    Quickpwn werkt niet
    Blackrain werkt niet

Hij blijft zeggen, sluit aan op itunes, daarna telkens foutmedling 1600 etc..

Wie heeft de oplossing om totale reset , jailbreak

Bedankt, Daan.

Bijdrager
    Yggdrasil

Volgens mij speel je dat kunstje klaar met ‘Pwnagetool’.
    http://www.iphonedownloadblog.com/tag/pwnagetool/

Alle stapjes worden vermeld op de website.
    Ik heb daarmee al een iPhone 3G geunlocked en gejailbreakt voor een vriend…:)

Bijdrager
    Oppie
    Bijdrager
    mvdenberg

De handleiding die Oppie geeft is erg duidelijk: Zo doe ik dat ook met de eerste gen iPhone.
    Het maakt niet uit welke iTunes versie je gebruikt, de nieuwste volstaat ook, al kreeg ik vorige week wel een melding van pwnage dat iTunes niet geïnstalleerd was, maar de melding genegeerd en unlocken lukte gewoon. De eerste lunlocken is misschien moeilijk en een beetje eng, maar het komt goed!

Bijdrager
    TheM4inframe

Redsn0w gebruiken, werkt perfect.

Bijdrager
    Mr Van

Het enige wat heeft gewerkt, na alles eindeloos geprobeerd te hebben is het volgende.
    Vergeet pwnagetool, ook redsnow werkt niet, blackrain zet hem alleen maar klaar voor itunes, en itunes zort ervoor dat ie weer moeilijk ging doen.

Enige na 3 weken stoeien is http://ih8snow.com

IREB !! your the best ! binnen 2 minuten geregeld.
    Deze zegt precies wat je moet doen, daarna itunes met IPhones 2G cydia unlock IPSW firmware.

Iphone werkt weer.

Daan.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.