3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    abrevoort

1Pasword en beveiligde verbinding

Al een aantal jaren gebruik ik 1Password zonder problemen, maar nu verbindt hij niet meer met banken en andere sites met een beveiligde verbinding. Hij vraagt dan om het wachtwoord van de bank en dat was nou juist niet de bedoeling. Als ik direct inlog bij de bank heb ik geen probleem. De gewone verbindingen legt 1P. zonder problemen. Het probleem zit denk ik niet in 1Password, maar elders, alleen geen idee waar. Wie geeft goede raad?

Bijdrager
    Shmoo

Heb je sinds kort versie 6 update via de Mac App Store?

Ik had namelijk ook problemen na het updaten van dit programma, blijkt dat er een aantal dingen nu anders werken.

Het komt er op neer dat waarschijnlijk je browser extensie off of date is. Druk op CMD + Komma in Safari en verwijder de 1Password extensie uit de browser. Daarna, open de 1Password Mac app, ga naar de voorkeuren / Browser en druk op de button installeer browser extensie. Op die manier download je de extensie bij de developer zelf omdat de extensie via apple waarschijnlijk niet meer ge├╝pdatet wordt.

Dit zorgde er voor dat mijn probleem met automatisch invullen van formulieren weer werd opgelost. ( zie linkje )

Bijdrager
    abrevoort

Dank Shmoo. Dat was inderdaad de oplossing. Alles werkt weer als van ouds!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.