8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

1Password (Windows Versie)

Hallo beste forumleden,

Vandaag 1Password 3 (Mac Licensie) geüpgraded naar 1Password 4 voor Windows.

Nu heb ik op mijn MacBook Pro en iPhone 6 de nieuwste versie van 1Password al staan en wil nu het liefste alles synchroniseren. Maar ik krijg het maar niet voor elkaar.
    1. Hoe kan ik zorgen dat mijn telefoon alles overzet naar de Windows versie?
    2. Kan ik straks wel blijven synchroniseren tussen alles? En hoe dan?

Gr Jeroen

Bijdrager
    Shmoo

Bevat de 1Password versie ook iCloud support? Waarschijnlijk niet he, alleen de Mac versie. Ik denk dat je dan met Dropbox moet gaan werken om te syncen.

Ik neem aan dat de Mac en iOS versies nog leeg zijn en dat al je gegevens in de Windows versies zit?

Dan zou ik in de instellingen van de Windows app aangeven dat je met Dropbox wilt syncen. Zodra dit ingesteld is open je de Mac versie en stel je bij instellingen in dat je Dropbox wilt gebruiken. Als het goed is zal 1Password je dan al attenderen dat er al een versie gevonden is in Dropbox en of je daar mee wilt verbinden. [ Yes ] – sycnen klaar.
    Daarna de iOS versie en hetzelfde verhaal..

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Nee, Ik gebruik al jaren 1Password op de Mac en IOS apparaten. Ik heb nu een goedkope Windows pc erbij en daarop wil ik ze nu ook hebben.

Bijdrager
    Shmoo

Dan zal je het andersom moet doen.

Op de Mac versie iCloud uitschakelen en voor Dropbox kiezen. Daarna op iOS hetzelfde doen zodat je alleen de sync optie wijzigt.

Daarna even controleren of het werkt. Dus op je Mac een test-login maken. Op je iPhone inloggen en kijken of je dat nieuwe test-login ziet opduiken.

Zo ja dan open de de Windows versie en stel je daar in dat je via Dropbox op zoek gaat naar bestaande gegevens.

https://guides.agilebits.com/1password-windows/4/en/topic/sync-options
    * iCloud is alleen beschikbaar voor Mac en iOS sync.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Maar je MOET via dropbox werken?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Want WiFi Synch is geen optie?

Bijdrager
    Shmoo

Moeten is hier natuurlijk niet de juiste keuze nee, ik had alleen even iCloud vs Dropbox in gedachte maar als WiFi of iTunes je voorkeur heeft dan zal je die kunnen instellen. Op de link hierboven staat precies wat allemaal wel en niet kan.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.