10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    vinceger

1Password verwijderd

Hallo,

Ik gebruik al jaren 1Password maar aangezien het niet meer werkt zoals voorheen en ik geen zin heb om een abonnement af te sluiten heb ik alle wachtwoorden naar de sleutelhanger gekopieerd.

Inmiddels werkt het prima maar ik vraag me af hoe ik op mijn iPhone de “Beveiligde notities”, die ik op mijn iMac in sleutelhangers had aangemaakt, kan benaderen.

Of is dit überhaupt niet mogelijk ?

Alvast bedankt voor alle reactie’s, opmerkingen of suggesties!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door vinceger.
    Bijdrager
    JoopJoopJoop

Gebruik het programma “AppCleaner” dat haalt alles weg van 1Password, voorzover 1Password hier de oorzaak van is.

Bijdrager
    vinceger

Bedankt voor de snelle rectie, ik heb echter geen idee waar ik deze “beveiligde notities” op de iPhone zou moeten terugvinden … ik zie alleen de wachtwoorden, onder wachtwoorden en accounts.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door vinceger.
    Bijdrager
    GoeieDag

De ‘Beveiligde notities’ die in Sleutelhangertoegang staan kun je inderdaad niet delen, want enkel onderdeel van dat programma, en daar is geen iOS programma/interface voor.

Maar je kunt ze natuurlijk wel kopiëren (copy/paste) naar een notitie in het programma Notities en deze vergrendelen.

Dan heb je ze op elke gewenst apparaat (macOS en iOS) en overal gesynct.

Bijdrager
    koen

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 6 oktober 2019 om 15:59</p>
    Gebruik het programma “AppCleaner” dat haalt alles weg van 1Password, voorzover 1Password hier de oorzaak van is.

AppCleaner voor iOS, bestaat dat ook al?

Bijdrager
    vinceger

GoeieDag zeg – geen wonder dat ik het niet kon terugvinden. Bedankt voor de duidelijke uitleg !!!

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door vinceger.
    Bijdrager
    GoeieDag

Die ‘notities’ waar jij op doelt kun je dus niet zien in iOS.

Wel kun je de wachtwoorden zien die in Sleutelhangertoegang zijn opgeslagen (onder iCloud, maar dat zullen zo’n beetje alle ww zijn), mits je Sleutelhanger in de iCloud aan hebt staan. Deze staan dan in Instellingen>Wachtwoorden en accounts>Wachtwoorden> (openen met code/Touch/Face ID).

Bijdrager
    Shmoo

Misschien is het tijd geworden dat we een zadel gaan kopen, voor op Joop. 🐎 Yee-Haw!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@Koen,

Lees de vraag van de TS, iOS op een iMac??

en mijn reactie “voorzover 1Password hier de oorzaak van is.”

Bijdrager
    koen

TS is op zoek naar de “Beveiligde notities” op zijn iPhone. Dan heb je weinig aan AppCleaner, lijkt me.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.