10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    staceyb

1e generatie ipod

Ik heb nu 5 jaar een iPod touch dit was toen nog de nieuwste.
    heeft het altijd goed gedaan maar nu ik nieuwe muziek erop wil zetten herkend mijn iMac hem niet.
    terug gezet naar fabrieksinstellingen omdat dit vaker het geval was, maar hij doet het nog niet.
    hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn iMac de iPod herkent? of is dit gewoon einde verhaal?

Bijdrager
    SvS

Ik heb 1e generatie iPod Touch, dat is van eind 2007. Heb je geen 2e gen. of 3e gen.? Anyway, iMac zou het moeten herkennen. Zelfs iPod mini van 2006 wordt nog herkend. Praktische vraag; is USB kabel nog goed? Als het opgeladen wordt, is t goed en kunnen we kijken naar volgende oplossing.

Bijdrager
    staceyb

Moet je nagaan zo oud al, nee ik heb zeker weten de 1e generatie dit was de eerste die uit kwam. De usb kabel heb ik net gisteren nieuw gekocht deze laad wel gewoon op aan de computer.

Bijdrager
    KarelWillem

Eerste, tweede/derde, vierde op een rij.

Makkelijk te herkennen of je echt de eerste hebt dus.

Bijdrager
    SvS

Ok, ik zal vanmiddag testen of onze 1e gen. iPod touch nog herkend wordt door iMac met laatste versie El Capitan. Ik heb het al een tijdje niet aan de iMac gehangen. Heb je toevallig misschien nog 2e Mac in huis waar je het ook even op kunt testen?

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 12 maanden geleden door  SvS.

Bijdrager
    16jeffrey

Ik heb ook nog de 1e generatie iPod touch. Gebruik ik nog bijna dagelijks in m’n auto. Mijn iMac herkent hem ook nog wel en ik kan er dus gewoon muziek op zetten!

Bijdrager
    staceyb

ik heb de iPod aan de rechter kant, ik heb helaas geen 2de mac waar ik heb op kan testen, ik heb het wel op de laptop van mijn zusje geprobeerd een lenovo, hier pakt hij hem helaas ook niet

Bijdrager
    Shmoo

Even met het kabeltje wiebelen of controleren of er vuil in de 3 duzend pin-connector zit.

Bijdrager
    SvS

En andere USB poorten geprobeerd op de mac (heb ik wel eens gehad) ?

Bijdrager
    iMac Lover

Ik heb ook nog steeds de 1e generatie iPod touch uit 2007
    Speel nog dagelijks muziek er op af
    Maar ook internet radio’s zoals Skype of buitenlandse radio stations in Noord Amerika
    Echter de meeste apps worden niet meer ondersteund
    Well weather pro

Ik zal hem eens aan mijn Mac mini hangen, en kieken of hij herkent word in iTunes

Gr

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.