12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    gertjan2805

19% BTW Actie Saturn & Vakantiegeld MM

Heey OMT’ers .. ik zag net een reclame op TV langskomen van Saturn .. geen 19% BTW op alle computers !! Nou zouden de actie voorwaarden op Saturn.nl staan maar die is nog niet up-to-date … maar dat zou toch uber zijn! iMac voor 965!! (1149/1.19=) nou kan het zijn dat ze de apple afdeling uitzonderen, maar bij media markt hebben ze dat ook gedaan maar het viel me net op dat ook de iMacs bij MM een vakantie premie hebben:)

Nu een iMac kopen met bijna 200€ korting of wachten op 11 juni ?

Bijdrager
    jesper211232

gouden regel:

als je hem nu nodig hebt = kopen
    als je hem nu niet nodig hebt =niet kopen

ik zou wachten

Bijdrager
    diotav

Van de Media Markt website:

Apple producten

• Apple iMacs en Macbooks Pro, Air en Mini hebben een maximaal voordeel van €100,- per product.
    • Alle Apple iPads zijn uitgezonderd van deze actie
    • Alle Apple iPhones zijn uitgezonderd van deze actie
    • Alle Apple iPods zijn uitgezonderd van deze actie

Bijdrager
    den elias

Is dat in belgië of in nederland;)

Bijdrager
    Haike

Bij MM deden ze ook wel eens een dag voor de actie de prijs met 19% omhoog…. Om vervolgens op de actiedag zogenaamd een iMac of MBP zonder BTW te verkopen.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is zo’n broodje aap verhaal dat elk jaar weer terugkomt.:lol:

Zeker bij producten van Apple – waarbij de prijzen zo vast staan – is er natuurlijk geen hond die dergelijke trucjes ongestraft zou kunnen uithalen.

Bijdrager
    Haike
    KarelWillem op 27 mei 2012

Dat is zo\’n broodje aap verhaal dat elk jaar weer terugkomt. :lol

Nee hoor heb de informatie uit eerste hand. We zijn samen gaan reclameren, en hebben uiteindelijk de machine gekocht tegen de oorspronkelijke prijs min 19%.

Wat ik niet uit eerste hand heb, is dat het bij MM vroeger voorkwam dat MacBooks en pro’s over de toonbank werden geschoven waarbij je het risico liep dat je er een kreeg met een Frans toetsenbord, of erger.

Bijdrager
    polansky

Je hebt nog tot 1 oktober voordat de nieuwe BTW regels ingaan.

19% korting is overigens in werkelijkheid iets van 16%.

Aktie van MM is:
    Prijs / 1,19 = nieuwe prijs. (dus niet: Prijs -19%).

Bijdrager
    lekiam97
    Haike op 27 mei 2012
    KarelWillem op 27 mei 2012

Dat is zo\\\’n broodje aap verhaal dat elk jaar weer terugkomt. :lol

Nee hoor heb de informatie uit eerste hand. We zijn samen gaan reclameren, en hebben uiteindelijk de machine gekocht tegen de oorspronkelijke prijs min 19%.

Wat ik niet uit eerste hand heb, is dat het bij MM vroeger voorkwam dat MacBooks en pro\’s over de toonbank werden geschoven waarbij je het risico liep dat je er een kreeg met een Frans toetsenbord, of erger.

Het tweede zou wel eens kunnen kloppen, ik las eerst een nieuwsbericht en daar stond dit in:

De Mediamarkt heeft een gerepareerde TV als nieuw verkocht aan ( de naam van de desbtreffende man).
    De man kwam er achter door het stickertje op de Tv met Gerepareerd erop.

Twee weken later:

De Mediamarkt heeft een tweedehandse computer als nieuw verkocht aan (de naam van de man).
    De man ontdekte na een tijdje (doordat deze goed verborgen waren) fotos en andere gegevens die helemaal niet van hem waren.

Bron 1: kon ik helaas niet meer vinden

Bron 2: http://www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/article/detail/2810840/2011/07/20/Nieuwe-laptop-Mediamarkt-blijkt-tweedehandsje.dhtml

en

http://www.telegraaf.nl/binnenland/10224979/__Gekochte_laptop_niet_nieuw__.html?sn=binnenland,buitenland

Hiermee weet ik natuurlijk niet of het waar is wat Haike schrijft, maar wel dat de Mediamarkt vaker zulke stomme fouten maakt/gemaakt heeft

Moderator
    unSOUND
    lekiam97 op 27 mei 2012

ik las eerst een nieuwsbericht en daar stond dit in:
    De Mediamarkt heeft een gerepareerde TV als nieuw verkocht aan ( de naam van de desbtreffende man).
    De man kwam er achter door het stickertje op de Tv met Gerepareerd erop.

Iets soortgelijks hebben ze ook wel eens met iPods:

nieuwe ipod Nano gekocht maar blijkt refurbished?

Bijdrager
    Arthur345

Ik heb een paar maand geleden bij Media Markt een Macbook gekocht voor 800 euro. (van 949)

Hij is niet gerefurbished, dus het kan wel degelijk.

Bijdrager
    Mcvermeulen

Ik heb vandaag als Vip een nieuwe Mac gekocht voor ongeveer €1200, (21,5″ , hoogste IC) incl. 19% BTW korting, dus ja, de Macs doen ook mee. Het enige wat niet meedoet in de categorie Apple zijn de Ipad’s 2 & 3.

Dit staat er op de website van Saturn:

“De volgende producten zijn uitgezonderd van de actie:

• Entertainmentproducten: muziek & film, games
    • Games hardware
    • Games accessoires
    • Computeraccessoires
    • Software
    • Losse accessoires
    • Powerservice
    • Computer: De nieuwe Apple iPad, Apple iPad 2 16GB (alle overige iPad 2 modellen doen wel mee aan de actie)
    • Telecom Apple iPhone, Samsung Galaxy S3
    • Witoed: Liebherr
    • Klein Huishoudelijk: JURA
    • Hifi: Bose en Sonos
    • Portable: B&W en Bose

Officieel uitgesloten van deelname in de uitingen zijn:

• Sony: NX720 serie, HX720 serie, HX820 serie, HX920 serie, HX750 serie en HX850 serie.
    • Panasonic: alle Panasonic 3D modellen.
    • Samsung: ES7000 serie en ES8000 serie.
    • Philips: 8000 serie en 9000 serie.
    • Sharp: LC60LE840E, LC70LE835E en LC80LE645E
    • LG: LM660 serie, LM669 serie, LM760 serie, LM860 serie en LM960 serie.”

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.