4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    jhut

16.658 afspeelijsten

Hallo OTM\’ers,

Toen ik gisterochtend wakker werd stonden er plotseling meer dan 16.000 afspeelijsten op iCloud en in m\’n iTunes. 16.000x dezelfde. Hij heet Februari 2012, die afspeelijst maakte ik begin deze maand aan. Maar die staat er dus nu ruim 16.000x in! Wel is deze helemaal leeg. In iTunes kun je ze niet met command of met shift meerdere selecteren, of op een andere manier meerdere afspeelijsten verwijderen.
    Help!
    Groetjes uit het Groningen:-)

Bijdrager
    fatboysmart

Heeft OMT geen moderators meer? Normaal gesproken zou dit draadje al lang verwijderd zijn, of in ieder geval op slot met een verwijzing naar het juiste.

Bijdrager
    MouseMighty

*drukt op “Rapporteer” knop* ow wacht….:nerd:

Bijdrager
    SunKeeper

Zijn er dan nu ook 16.658 topics aangemaakt die met de hand één voor één verwijderd moeten worden?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    jhut

16.658 afspeelijsten

Hallo OTM\’ers,

Toen ik gisterochtend wakker werd stonden er plotseling meer dan 16.000 afspeelijsten op iCloud en in m\’n iTunes. 16.000x dezelfde. Hij heet Februari 2012, die afspeelijst maakte ik begin deze maand aan. Maar die staat er dus nu ruim 16.000x in! Wel is deze helemaal leeg. In iTunes kun je ze niet met command of met shift meerdere selecteren, of op een andere manier meerdere afspeelijsten verwijderen.
    Help!
    Groetjes uit het Groningen:-)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.